Leuuuuk Veel plezier dan! Vandaag gaan we mijn kamer schilderen. Eindelijk weg met het roze! Yeuy! Er zijn twee rode muren en dan het roze word vervangen door chocoladebruin. Het is speciaal bruin, hoor! Hopelijk word het mooi
IK KAN ER NIET BIJ ZIJN!!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE..
Maar ik ga wel wat heel anders leuks doen Ik zie vanavond mijn opa, oma, over groot opa, en oma, en oom & tante en neefje Heb ze allemaal al een tijd niet meer gezien!! Mn neefje is nu eits van 1,5 maand!! Gaat echt supersnel!! En in de anderhalve maand, hebben mijn overgroot opa& oma de baby nogniet eens gezien!!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE(met nog 1000 E's erachter) in mijn 10G zijn Dakota en haar kind verdwenen o; en met resetsim krijg ik ze niet terug
dan moet ik ze maar weer maken in CAS, gelukkig had ik de peuter al opgeslagen om te kijken hoe die peuter er later uit zou zien
Als ik boven ben, kan ik mijn simmie beneden zien, als ik beneden ben, kan ik mijn simmie niet zien terwijl ze beneden staat.. WAT GEBEURT ER MET MIJN SIMS.
Ik heb moncoutaart gemaakt
Nu moet die nog 8 uur in de koelkast.
EDIT:
A&LBestiessForever. schreef:Omfg...
Als ik boven ben, kan ik mijn simmie beneden zien, als ik beneden ben, kan ik mijn simmie niet zien terwijl ze beneden staat.. WAT GEBEURT ER MET MIJN SIMS.
Ik zie het net staan, ik had dat ook.
Heb je ze toevallig verplaatst met moveobjects on?
@Mel: niet bijzonders, alleen wel iet met downloads enzo, ik denk dat ze daardoor zijn verdwenen die dingen waarmee je sims lijkt alsof ie op een stoel staat ofzo, die gele dingen
@Lisa: dat heb ik ook gehad, wanneer je ze verplaatst heb met moveobjects on gebeurt dat
resetsim [voornaam] [achternaam] zou moeten kunnen werken
en na 4 minuten meteen zeggen dat niemand reageert op jou is een beetje overdreven hea
ik weet niet of het winkelen nog doorgaat
we moesten vannacht op mn neefje passen en mijn broer zou om 11 uur komen, hij is er nog steeds niet... Mijn ouders zijn naar een begrafenis en ik heb vrijwillig gezegd dat als hij niet op tijd komt dat ik dan thuis zou blijven, ik bedoel, een begrafenis is belangrijker dan winkelen Ik hoop dat hij nog komt en dat ik nog wel kan winkelen...