Ik heb mijn haar laten ontkleuren. Nu is mijn blonde koppie weer terug. Ja ik weet het op de eerste post jezelf had ik bruin haar. Dat was ook geverfd ik post zometeen wel een foto.
Ik heb een vraagje en dit is een topic dat nog vrij 'bewoond' is om het zo te zeggen..
Uhm
Waar kan je in de buurt fruit oogsten..??
ik ben bezig met een soort van uitdaging, maar me sims beginne als zwerver. dus ik moet wel aan eten komen en kan dus niet in de bistro eten of bij de buren (die vinden dat ik dan asociaal bezig ben) maar waar kan ik dat fruit vandaan halen. ik speel momenteel in de buurt: Sunset valley.
Kan iemand me helpen??
SunShineMimi schreef:Ik heb een vraagje en dit is een topic dat nog vrij 'bewoond' is om het zo te zeggen..
Uhm
Waar kan je in de buurt fruit oogsten..??
ik ben bezig met een soort van uitdaging, maar me sims beginne als zwerver. dus ik moet wel aan eten komen en kan dus niet in de bistro eten of bij de buren (die vinden dat ik dan asociaal bezig ben) maar waar kan ik dat fruit vandaan halen. ik speel momenteel in de buurt: Sunset valley.
Kan iemand me helpen??
*reclame* My Models is een wedstrijd soort van waar nog maar 6 plaatjes over zijn ;3 ik maak btw de foto's en jullie maken de sim en uploaden die sim en en stemmen*reclame*
@sunshinemimi, je kunt het in het park (is al gezegt) en bij het vijvertje daar bij de waterval.. en uhm bij het strandje waar wolff wonen en nog op het jutterstrand en verder kan ik er niet zo'n 123 nog een paar zeggen