Nako schreef:Ja dat is wel waar. Maar ik kan ook afgemaakt worden! Of Ashley! Naja dan kan ik nog terug gaan Naar Rowena. En daar voor een Hummeltje zorgen!
@ Kinderen-gedoe: I know, het kan maar laten we het forumspel 'netjes' en normaal houden Niet dat alle moorden normaal zijn, maar jullie snappen het wel
tsja, ikz et liever niet teveel details neer. Heb uberhaupt geen ervaring en ikw eiger dat van anderen te horen :blink dus daarom doe ik het maar zonder al te veel details
Hikari-desu schreef: tsja, ikz et liever niet teveel details neer. Heb uberhaupt geen ervaring en ikw eiger dat van anderen te horen :blink dus daarom doe ik het maar zonder al te veel details
Idd. Dit moet je gewoon HEEL vaag doen Alhoewel, dat BH-bandjes handboeien gedoe was nou ook niet echt uhm...normaal!!
Nina schreef:Ashley is idd 14, weet niet of dat zo handig is
Er bestaan wel jonge moeders
Maar dat is echt niet goed Als je veertien bent, ben je nog niet eens 16, snap je Het is te erg. Vaak kunnen kinderen van 14 nog niet eens kinderen hebben En ik vind het ook niet echt bij jou passen zeg maar.. Je bent zelf 11/12?! Snappie. Maar niet om te vooroordelen...