Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

189 berichten • Pagina 3 van 10

Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: Uitdaging van de maand Oktober 2010

Ik heb mooiere foto's gemaakt met de tab functie, maar als ik ze dan bijv. in windows viewer bekijk zijn ze echt mooi. maar als ik ze hier plaats en op voorbeeld klik dn zijn ze ineens meteen een stuk vager.. iemand enig idee hoe ik dat oplos?
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
SIMSLOVER
Mest analist Mest analist
Berichten:
564
Lid geworden op:
vr 16 apr 2010, 16:36

Re: Uitdaging van de maand Oktober 2010

Ik het wel een beetje simpel gehouden , want ik ben maar een beginner in het bouwen van huizen.
Maar hopelijk vinden jullie het goed genoeg. :D
Afbeelding
Afbeelding
Ik heb me aan het maximale bedrag gehouden.
Afbeelding
Afbeelding
De slaapkamer
Afbeelding
De badkamer
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De woonkamer en de open keuken
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: Uitdaging van de maand Oktober 2010

waarom heb je er niet een foto bij waardoor wij ook kunnen zien hoeveel het presies was. want nu moeten we je geloven op wat je zegt, en weet niet of dat zo eerlijk is tegenover andere.
En het is verder heel leuk gemaakt, maar ziet er stuk duurder uit dan een normaal starters huis met: badkamer, slaapkamer,woonkamer en keuken.. ik heb mijne ook zo goedkooopmogelijk gedaan met alle spulle die het goedkoopst waren en k kon er geen bureau inzetten maja this net hoe je je geld besteed. Verder leuk gedaan
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Luc

Re: Uitdaging van de maand Oktober 2010

Ow srry ilk wil niet ongeloofwaardig overkomen maar ik heb veel dowloads gebruikt die heel goedkoop zijn bij mij en dat hielp enorm want sommige dingen waren 1 simdollar egt weinig en ik wou zo mooimogelijke foto's maken met de tab functie.
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: Uitdaging van de maand Oktober 2010

Oh ok.. Jaa vindt trouwens dt je erg mooie downloads heb.. vooral die badkamer spullen die wastafel:D vet mooi mag ik weten waar jij je spullen download.. want ik kan amper een goede site vinden en als ik er dan 1 heb dan zit ik weer te K**** met die downloads in me spel te zetten, sommige gaan vanzelf maar andere daarin tegen moet ik zelf in een mapje zetten en dat wil niet echt lukken aangezien ik niet weet in wel mapje van de 40 die er zijn.. Hmm
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!

Weergave- en sorteeropties

Gesloten