Oeeh die is cool
Vandaag mijn eerste softbalwedstrijd gewonnen!!
De tegenpartij was wel erg onsportief zeg. Maarja, zij waren vorig jaar kampioen en dit keer hebben ze verloren van het slechtste team van de competitie
Maarja, ik heb echt lol gehad. De teamspirit zat er echt goed in vandaag, en dat kon je merken! Op een gegeven moment stond het 12-11 voor ons. Wij helemaal blij: De laatste slagbeurt was afgelopen en we hadden gewonnen! Het was 2 minuten voordat het tijd was om te stoppen, en normaal gesproken wordt er dan geen nieuwe inning meer gespeeld. Na lang overleg heeft de scheidsrechter gezegd dat de tegenpartij nog een slagbeurt mocht spelen, maar wij niet! Gelijk ontstond er hoge druk onder ons. Wij mochten niemand het thuishonk laten halen! Iedereen begon aan zichzelf te twijfelen, wij zijn maar beginners. Zal het ons lukken? Ja hoor! 3 nullen, waaronder een prachtige vangbal! Onze dag kon niet meer stuk. Zelf moest ik een paar traantjes wegpinken. We hadden zo hard hiervoor gewerkt, en nu was het ons eindelijk gelukt!
Toen ik thuiskwam heb ik mezelf verwend met een heerlijk warm bad mét badschuim...