Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

185 berichten • Pagina 6 van 10

Gebruikersavatar
MariskaAmy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
147
Lid geworden op:
do 03 jun 2010, 00:37

Re: Welkom in de Gamers keet

simcooper schreef:dat hebben ze van de playstation die had eyetoy heb je ook een camerea en zo deze is gewoon wat verbetert ze hebben het gewoon gestole
Als je zo gaat redeneren heeft playstation het net zo goed gestolen.
Hoe lang bestaan er al wel geen bewegingsdetecterende camera's..
Gebruikersavatar
MariskaAmy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
147
Lid geworden op:
do 03 jun 2010, 00:37

Re: Welkom in de Gamers keet

dan kan je ook zeggen dat ze het allemaal gejat hebben van de eerste spelcomputer maker (ver voor mijn tijd, ga me niet aan namen wagen). Want dat idee komt daar dan toch ook gewoon vandaan >.> In mijn ogen werkt dat zo niet. Natal is een heeeel ander projects als eyetoy.
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Welkom in de Gamers keet

Ik ben dan weer zo fanatiek dat ik in Anno 1404 een hele map aan het maken ben met prijzen van gebouwen, afmetingen en de beste manieren om boerderijen te bouwen.
Mijn zelfgemaakte Prima-guide dus :lol
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
MariskaAmy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
147
Lid geworden op:
do 03 jun 2010, 00:37

Re: Welkom in de Gamers keet

@Spiderlady:
Ik heb ondertussen ook wat gespeeld, en ik moet zeggen, bevalt tot nu toe prima =] Net de trainings area uit, maar toch, het ziet er goed uit, is goed uitgevoerd, zal nog wel vaker online te vinden zijn als ik weer eens teveel tijd heb =]
Gebruikersavatar
tessiegril
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2934
Lid geworden op:
vr 04 dec 2009, 16:52

Re: Welkom in de Gamers keet

Afbeelding
17/06/2010 - Nintendo overweegt om de opvolger van de Nintendo Wii te voorzien van 3D-technologie. Dit heeft Satoru Iwata, voorzitter van Nintendo, gezegd in een interview met de Japanse krant Nihon Keizai Shimbun.

Nintendo heeft getest om de Nintendo Wii te voorzien van 3D-beelden, maar de kwaliteit van de beelden wordt dan te laag. "We doen het waarschijnlijk bij de volgende spelcomputer", zegt Iwata tegenover het Japanse dagblad. "Onze timing moeten we aanpassen op de penetratie van de 3D-televisie. Wanneer dertig procent van de consumenten een 3D-televisie heeft, kunnen wij instappen."

De nieuw aangekondigde Nintendo 3DS is niet de eerste poging van Nintendo om 3D-beelden met games te combineren. Vijftien jaar geleden kwam Nintendo al met de Virtual Boy. Deze hardware bleek echter niet toereikend om 3D-games fatsoenlijk te kunnen spelen, bovendien kregen gamers hoofdpijn van het apparaat.

Hedendaagse technologie maakt het ontwikkelen van goede hardware en 3D-games toegankelijker. Volgens Nintendo is 3D dan ook niet alleen een gimmick of een mooi plaatje, het biedt ook meer inzicht in de positie van het personage binnen de omgeving. Het maakt gamen makkelijker.

Iwata ziet dan ook een gouden toekomst weggelegd voor het gamen in 3D. "Het geeft ons de mogelijkheid om beelden te tonen die overeenkomen met iets wat je in je dagelijks leven ziet. In de toekomst zal het gebruik van 3D heel gewoon voor gamen worden", voorspelt de voorzitter van Nintendo.

bron dutchcharts
© Novum
Afbeelding

Ik lieg nooit, of dit moet de eerste keer zijn.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie