Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2735
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 11:58

De Sims Middeleeuwen - Alles over Queesten (vertaald)

Pakket 1: Queesten

De middeleeuwen stonden bol van avontuur en intriges, dus natuurlijk zullen je Sims in De Sims Middeleeuwen een aantal heldhaftige queesten moeten ondernemen. Van het in gang zetten van een inquisitie tot het organiseren van een politiek huwelijk; de queesten die je Sims gaan volbrengen zijn van invloed op het leven van alle Sims die in je koninkrijk wonen.

Queesten - De basisprincipes

De informatie die je nodig hebt om je Sims in de gaten te houden en te sturen tijdens hun queesten is goed toegankelijk via het Queestepaneel. Daar kun je zien wie er met de huidige queeste bezig is, wat ze moeten doen (de taken die ze moeten volbrengen staan in een overzichtelijke takenlijst) en hoe goed ze het er vanaf brengen. Soms kunnen je Sims uit verschillende manieren kiezen om hun taken binnen de queeste uit te voeren. De koers die je kiest is natuurlijk van invloed op het effect dat de queeste op je koninkrijk heeft, dus maak een weloverwogen keuze!

Afbeelding

Afbeelding

Queesteselectie

Je kunt aan queesten beginnen vanuit het Koninkrijk. Dit doe je door een queeste uit het Queestenboek te kiezen. Queesten kunnen heel verschillend aflopen. De uitkomst is afhankelijk van de "benadering" die je in het begin kiest en de keuzen die je maakt terwijl je Sims voortgang boeken. Jouw benadering bepaalt ook al van tevoren welke helden je nodig hebt om de queeste tot een goed einde te brengen. Daarna kies je een leider en de primaire held voor de queeste die je uitgekozen hebt.

Afbeelding

Afbeelding

De keuzes die je gemaakt hebt verschijnen uiterst rechts in het queesteboek. Aan het eind van de queeste kun je dus een samenvatting bekijken van alle beslissingen die je tijdens de queeste genomen hebt. Als je specifieke details van je huidige queeste vergeten bent, kun je in het queesteboek kijken om je geheugen weer even op te frissen. Je kunt de huidige queeste in het queestenboek ook afbreken, maar kijk uit, want je zult de gespendeerde Queestepunten niet meer terug krijgen.

Queesteprestatie

Hoe goed doen jouw Sims het tijdens de queeste? Er zijn een aantal indicatoren waaraan je kunt zien hoe het gaat. De eerste indicatoren zijn de beker en kleine meter die naast het paneel van de gebruikersinterface staan. Deze beker en meter geven weer hoe het met je medailles gesteld is (brons, zilver of goud). Je kunt ook de prestatiemeter van je queeste bekijken. Dit doe je door over de beker met queesteprestaties heen te bewegen met de muis. Hoe hoger je prestaties en medaillestand bij het voltooien van de queeste, des te hoger de beloningen! Als een queeste afgelopen is, geeft je huidige prestatieniveau weer welke medaille en beloningen je verdiend hebt.

Afbeelding

Met je prestaties zijn niet alleen betere beloningen te verdienen. Als je Queesteprestatie daalt tot onder het niveau voor de bronzen medaille, dan zul je aan de schandpaal worden genageld! Denk er dus aan dat het negeren van queestetaken gedurende een lange periode van slechte invloed is op je prestaties. Dit blijft zo, tot je weer een queestetaak volbracht hebt.

Stort je in het middeleeuwse avontuur!

Dat was het! Dit zijn de basisprincipes van de queesten in De Sims Middeleeuwen. Trek je kuisheidsgordel dus aan, raap al je moed bij elkaar en stuur je Sims er in jouw naam op uit om geschiedenis te schrijven!

Vertaald door EA Nederland
Afbeelding
bfranken
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
wo 23 mar 2011, 14:44

Re: De Sims Middeleeuwen - Alles over Queesten (vertaald)

Ik heb een vraagje, ik speel vaak sims en vind het erg leuk.
Ik zit er ook aan te denken om sims middeleeuwen te kopen
maar voordat ik dat doe wil ik graag weten of die questen
verplicht zijn? Kun je ook spelen zonder dat je verplicht
bent om questen te doen of kan dat niet? Want ik zou het
ook wel leuk vinden om gewoon een spel te spelen waarbij
ik het echt helemaal zelf uitmaak wat mijn sims doen.

Ik hoop dat jullie dit misschien weten.
Alvast bedankt

Weergave- en sorteeropties