Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

simsmarloes
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
wo 07 dec 2011, 20:28

Waar is mijn sabeltand tijger + nog meer (beestenbende ps3)

Hallo, ik heb sinds een paar dagen de sims 3 beestenbende voor op de ps3... en heb de limeted edition, en daar ktijg je dan 10 dieren bij. alleen kan ik mijn sabeltand tijger niet vinden waar ze het wel over hebben.
En ik heb nog wat vraagjes:

- kan ik ook aan een dieren winkel komen? er is nu niet vo veel voor de beesies
- kan ik ook andere dieren buiten honden en katten krijgen?

Alvast heel erg bedankt.

Groetjes Marloes
simsmarloes
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
wo 07 dec 2011, 20:28

Re: Waar is mijn sabeltand tijger + nog meer (beestenbende p

Hoi,

Wat raar eigenlijk. het spel is 2x zo duur als voor de pc... en er zit niks bij... alleen honden en katten. verder kan je er helemaal niks mee... vind ik wel een beetje jammer eigenlijk... denk de paarden zitten er ook bij.. staat niet duidelijk aangegeven, die waren er al niet. alleen honden en katten. maarja...

Wie weet, een keer met een upload ofzo.

Maar dankjewel voor je antwoord.
Groetjes marloes
Gebruikersavatar
sims-mike
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1864
Lid geworden op:
di 26 apr 2011, 08:39

Re: Waar is mijn sabeltand tijger + nog meer (beestenbende p

Hallo Marloes,

Ik heb ook de limited edition voor de PS3 en tot mijn spijt kun je alleen maar honden en katten als huisdier hebben. Paarden zitten er niet in. Wel kun je kleinere diertjes vangen die ja dan naar het lab brengt.
Een dierenwinkel zit niet in het pakket wat ik ook heel jammer vind.
En ik begrijp het niet goed wat je met Sabeltand tijger bedoelt. Bedoel je het beest zelf of de vacht ervan. Het beest zit er niet in maar je kunt wel je hond de vacht van een sabeltand tijger geven.
Ik hoop dat EA in de toekomst enkele nieuwe DLC lanceert voor de SIMS 3 beestenbende.

Weergave- en sorteeropties