Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

Krizzzle
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
zo 14 nov 2010, 16:16

Huis bouwen?

Hallo mensen kan iemand mij vertellen hoe je een huis moet bouwen of een kavel kan kopen.
kan nu alleen de huizen kopen die er zijn en heb nu de duurste. dus dacht ik doe er 1 downlouden zie andere topic maar dat ging dus niet van daar deze vraag

alvast bedankt,

Krizzzle
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Huis bouwen?

je kan een al bestaande (lege) kavel kopen door te verhuizen via pc of je mobieltje, maar denk dat je dat al weet...
ik weet verder niks van downloaden. maar bedoel je een lege kavel (als je dat al wilt) kopen, of er op bouwen?
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Krizzzle
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
zo 14 nov 2010, 16:16

Re: Huis bouwen?

Hoi bendankt voor je reactie

ik wil een lege kavel kopen en daar mijn iegen huis op bouwen.

maar ik weet dus niet hoe omdat er overal een huis staat.

misschien zie ik iets over het hoofd in het menu.

hoop dat je daar antwoord op hebt

alvast bedankt

Krizzzle
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Huis bouwen?

dat ids inderdaad best veel werk. maar de sloophamer verwijderd ook niet meteen alles als je sleept. want als je eerst op zo'n muur klikt en sleept, worden alleen alle muren gesloopt (dacht ik in ieder geval). dus dan moet je nog een keer op een mubel klikken en slepen. dan heb je het meeste in ieder ggeval weg.
en als je al meteen een lege kavel wil, moet je zoals ik al zeiop verhuizen klikken, en dan krijg je een venster. dan klik je op naar lege kavel verhuizen en dan zie je alle lege kavels.
even een leuke, grote kavel uitzoeken, klikken en klaar!
je moet dan nog wel even later zeggen dat je echt wil verhuizen :sweatdrop

oh wacht, zie nu pas dat het over consoles en handhelds gaat, & daar weet ik niks van af.

V gelukkig :laugh

Laatst gewijzigd door marlinde op di 01 mar 2011, 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties