Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
ConnyBS
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
di 17 nov 2009, 19:52

Wat vinden jullie van de Sims3 op de NDS?

Hoi allemaal, :D ik ben eigenlijk benieuwd of iemand deze al heeft en wat hij/zij ervan vindt. Ik heb het spel donderdag gelijk gekocht en ik moet eerlijk zeggen, ik heb er spijt van :(
Lelijke graphics en als je de Sims op de pc gewend bent dan is het allemaal zo ieniemini klein, en tis een beetje saai :bored

Ik denk dat ik het spel maar op marktplaats ga zetten en van dat geld Sims Middernacht ga kopen. Ik moest kiezen, allebei werd een beetje duur :$

Nou ja, ik wacht nog even af of iemand mij kan overtuigen dat het wel leuk is op de Nintendo :fluit

groetjes van Conny :bloemetje
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Wat vinden jullie van de Sims3 op de NDS?

Tja, slechte kwaliteit kun je wel verwachten op de NDS. Het enige spel wat ik er mooi uit vind zien op mijn Ds is Style Boutique.

Maar ik heb de Sims 3 nog niet gespeeld, hopelijk kan ik dat binnenkort wel doen, maar ik vrees ook voor de slechte beelden. Met de pc kan je het natuurlijk niet vergelijken.
Gebruikersavatar
Miss_Darkie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
316
Lid geworden op:
vr 20 nov 2009, 09:51

Re: Wat vinden jullie van de Sims3 op de NDS?

Heb het spel ook deze middag op mijn R4i kaartje gezet (thank god that they made this!) en moet zeggen dat ik het maar niets vind....slechte grafix, enorm traag (hapert constant!).

Dus die gaat er waarschijnlijk weer vanaf....
Origin accountnaam: 'Sarientje'
Gebruikersavatar
Gtaboy107
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
123
Lid geworden op:
ma 31 mei 2010, 19:20

Re: Wat vinden jullie van de Sims3 op de NDS?

Ik heb hem ook en ik vind hem eigenlijk best goed! Ik ben nooit zo'n fan geweest van De Sims op de handheld, maar deze is toch zeker goed hoor. Natuurlijk, het ziet er niet goed uit, maar dat hoort nou eenmaal bij een handheld en bij de DS. Maar bij mij gaat de gameplay altijd boven de graphics. Het is gewoon goed gemaakt en het bouwen vind ik ook heel leuk. :D

Weergave- en sorteeropties