Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2735
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 11:58

Hoe moet je cheats gebruiken in De Sims 3 voor PS3 / Xbox360

Gameinformer heeft instructies online gezet over hoe je cheats moet gebruiken in de Xbox360 / PS3 versie van De Sims 3. Het filmpje dat ze erbij hebben gezet (waarin het per video word uitgelegd) werkt niet als embedded, maar die kun je hier bekijken. Als je vragen hebt kun je ze in dit topic stellen.

- Je moet in-game zijn met je Sims
- Druk op start om naar het pauze-menu te gaan.
- Druk de vier 'schouder-knoppen' gelijktijdig in. Dat is L1, R1, L2, R2 op de PS3, en LT, RT, LB, RB op de 360.
- Een menu springt tevoorschijn en vraag of je wilt cheaten, kies voor ja!
- Nu kan je de 'Spoot the Llama' in het menu 'kopen'. Ga naar bouw mode, open de catalogus, selecteer 'kopen,' en vind de llama bij 'Decoratie,' dan 'Misc Décor.' Je kan het kopen voor niks, het is gratis.
- Als de Llama op je kavel geplaatst is, ga je terug naar 'Levens mode' en klik je op de Llama voor interacties, de interacties zijn allemaal cheats die voor zichzelf spreken.

WAARSCHUWING: Als je de cheats activeert zullen de kansen, uitdagingen en trofeeën worden uitgeschakeld voor die huidige 'save-game'! Het spel zal je naar een kopie van de huidige 'save-game' sturen voor je de cheats activeert, om zeker te zijn dat je terug kan gaan naar de 'onaangetaste versie' van je 'save-game' kan terug gaan als je dat wilt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
paardbart
Snackventer Snackventer
Berichten:
74
Lid geworden op:
di 06 apr 2010, 14:09

Re: Hoe moet je cheats gebruiken in De Sims 3 voor PS3 / Xbo

ik weet het niet persies want ik heb wel een play staison maar geen sims 3 want die heb ik op de pc
maar een vriend heeft hem wel en volgens mij was het met een knopje aan de agter kant van de kontroler en dan verschijnd het chat vakje en kan je hem invulen
maar hou het mij te goed

Weergave- en sorteeropties