Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1 bericht • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
JayLenax
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
41
Lid geworden op:
zo 01 nov 2009, 01:55

Het 'grote' Sony/Playstation Topic

Welke spellen speel jij? Bezit jij maar 1 spel? Of heb je er wel een stuk of 20? Heb je misschien ergens in een hoekje nog een PSP 'fat' liggen op heb je al de nieuwe Vita? Speel jij nog volop games op je PS1? Koop je alle games uit de PSN store en heb je dus geen doosjes collectie? Of koop je arm aan extra levels en kleding in de PSN store?

Ik ben al fan van Playstation sinds nummer een en met 'zwaar' sparen hebben mijn broertjes en ik er toen een kunnen kopen (2de hands), die jammer genoeg stierf in een niet veder te benomen, waterongeluk. Toen hebben we dus voor een tweede gespaard, die toen al een stuk goedkoper was omdat de Playstation2 net uit was (die we zowaar nieuw hadden gekocht). Zoveel jaar terug als gezamenlijk cadeau voor ons alle drie (mijn twee broertjes en ik dus) hebben we toen echt van Sinterklaas een Playstation2 (2de handsje) gehad met o.a. Guitar Hero (en dus een gitaar), Singstar (en dus microfoons), en Buzz (en dus buzzers). Ik weet echt niet meer welke versie we er precies van de series bijzaten, en eigenlijk ben ik te lui om naar beneden te lopen en te kijken. Hij was al 'gekraakt' en dus maakte het helemaal niet uit welke spellen we downloadde, alle attributen hadden we eigenlijk wel.

Zelf ik heb een ouwe PSP fat, (de aller oudste serie) 2de hands gekocht. Hoewel ik er momenteel weinig mee speel kan ik niet zonder de grote Sony fan dat ik ben. Mijn 'liefste' is zwart en zit in een crystal case zodat ie veilig is en mooi blijft.

Veder heb ik tegenwoordig/al een 'tijdje' een PS3 op mijn kamertje, met een hele collectie games, ik heb niet alle games hier gezien er een deel bij mijn vriend staat. Als ik mezelf niet arm koop aan games voor op de Playstation kan ik mezelf zonder problemen ook arm kopen in de PSN store, en dan koop ik zowel in de Europese als in de US store content.

Dus zijn er hier nog meer Sony/Playstation fans? Of was er met recht nog geen topic, bij gebrek aan fans op het SimsNieuws Forum?
Afbeelding
SIMS CONFESSIONS 282 every one of my sims has a story, whether i tell it or not. _x x
Plaats reactie