Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

34 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Het Animal Crossing Topic!

Afbeelding

Dit is het Animal Crossing Topic! Animal Crossing is een spel waarbij je in een dorpje woont met allemaal diertjes. Je kunt er een bestaan opbouwen door middel van vissen, insecten vangen, fossielen opgraven en nog veel meer.
Je kunt Animal Crossing spelen op de gamecube, ds en de wii. Ik heb het op die laatste twee gespeeld.

Dus wie speelt hier allemaal Animal Crossing? Als je wat te delen hebt over Animal Crossing, zoals plaatjes, friend codes, of tips. Doe het dan hier!
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Het Animal Crossing Topic!

ik heb het eerst heel fanatiek gespeeld, maar op een gegeven moment ga je minder spelen en als je een week weg bent geweest gaan die deiren zweuren dat ze je nooit zein enzo. dat vind ik echt hinderlijk >.<
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Het Animal Crossing Topic!

5 euro!? Wow, ik heb er veel meer voor betaald toen :O. Tja, het is een beetje saai als je niet echt iets te doen weet. Maar ik heb altijd genoeg plannen voor een mooi stadje, met een vol museum. Dus ik ben altijd wel bezig!
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
astebest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
422
Lid geworden op:
ma 21 dec 2009, 16:30

Re: Het Animal Crossing Topic!

Hikari-desu schreef:ik heb het eerst heel fanatiek gespeeld, maar op een gegeven moment ga je minder spelen en als je een week weg bent geweest gaan die deiren zweuren dat ze je nooit zein enzo. dat vind ik echt hinderlijk >.<
of die mol dan die was pas vervelend
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Animal Crossing Topic!

Animal crossing is altijd leuk om na een tijdje weer in mijn ds/wii te stoppen ( het groeiende onkruid niet meegerekent). Meestal speel ik het in de vakanties als ik lekker veel vrije tijd heb. Ik kijk dan ook uit naar de 3ds versie. Dan ben je in plaats van een bewoner de burgemeester van het dorp. :D
Gebruikersavatar
-LotsOfNothing-
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4424
Lid geworden op:
do 22 okt 2009, 00:42

Re: Het Animal Crossing Topic!

Animal Crossing jaaaa daar was ik vroeger altijd zo verslaafd aan.. :P
Ik heb ac op wii en ds. Ik zit ook op het ac-forum en dingetjes. Verder ook op acc. Mocht je een keer willen afspreken is dat goed. Grote kans is dan dat je door de bossen onkruid moet lopen. (En hoe heette die rode bloem ookalweer :blink)

Ik zal even mijn gegevens opzoeken,dan kun je me toevoegen als je dat wilt.

EDIT: Ac muziekje spookt door m'n hoofd heen.. Lalalalaaaa.. :fluit

Hier de gegevens.

Wii
Name: Marijke | Town: Spijk | FC: 2492 8175 1167

DS
Name: Marijke | Town: Spijk | FC: 2793 5587 7922

Add maar als je wilt en laat je fc ook achter voor mij XD
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Het Animal Crossing Topic!

Sorry voor de dikke bump :$
Charge schreef:Animal crossing is altijd leuk om na een tijdje weer in mijn ds/wii te stoppen ( het groeiende onkruid niet meegerekent). Meestal speel ik het in de vakanties als ik lekker veel vrije tijd heb. Ik kijk dan ook uit naar de 3ds versie. Dan ben je in plaats van een bewoner de burgemeester van het dorp. :D
Dat wist ik nog niet? :o Is er daar al meer over bekend? :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie