Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

10 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Maplestory

Maplestory is een MMORPG die gemaakt is door Wizet in Korea. Ergens in 2003 was het speelbaar. (Non-beta, denk ik). Later kwam het ook in andere landen beschrikbaar. (Zuid-Oost Azië, daar is MapleSEA voor, voor Amerikaanse landen is er Maple Global, en voor Europa Maplestory Europe) Ik speel het sinds 2007 met karakter MaanMagie, die nu pas level 32 is!! :blink Ik ben gisteren met een nieuw karakter begonnen, genaamd Çaira, een dief, level 16, (0 keer dood gegaan!! :applaus ) en het gaat veel beter!

Wil jij Maplestory ook eens spelen? Klik dan op deze link:
http://nl.maplestory.nexoneu.com/Maple.aspx

Ik zou je zeer aanraden om avonturier te worden, Ridders van Cygnus en Arans waren er eerst ook niet, en ik vind ze maar stom! Je kan veel meer als avonturier!! ;-)

Als jij Maple gaat spelen, of je Maple al speelt, post je naam, level, klasse en screenshots dan hier!! :laugh

(In maple maak je screenshots met Scrolllock toets, ze verschijnen in de map waar Maple zich bevindt. (NEXON) )
Afbeelding

Met F1 tot F7 kun je je poppetje laten lachen, huilen ETC.

Laatst gewijzigd door Yum op zo 03 okt 2010, 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Maplestory

alexie schreef:Ik speel dat niet en zal het niet spelen ook, zo platjes :P
:thumbdn Ik zeg je alvast dat Maple niet meer zo nieuw is. En ik vind dit veel handiger, dan kan ik alles beter zien.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Maplestory

Sorry dat ik niet zo actief was de laatste paar dagen maar ik speel te veel Maple, daarom!! :love :love
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie