Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

80 berichten • Pagina 4 van 4

Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het RollerCoaster Tycoon (1, 2, 3) Topic

RTC 4? Ik weet wel dat er een RTC voor de 3DS uitkomt. Bedoelen ze dat niet gewoon? :P
Lijkt me iig best leuk. Ook erg hadig als je veel onderweg bent. Al moet ik zeggen dat ik hoop dat er toch een nieuw deel voor de pc komt. Tot nu toe heb ik alleen nog maar RTC 1 gespeeld. xD
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het RollerCoaster Tycoon (1, 2, 3) Topic

Naar je Configuratiescherm gaan.
Progamma verwijderen.
RCT2 selecteren dan verwijderen. En geduld hebben tijdens het verwijderen.

Heb je het CD'tje er wel in zitten? Misschien moet je dat doen.
V
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Qben
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
di 17 jul 2012, 12:38

Re: Het RollerCoaster Tycoon (1, 2, 3) Topic

Ze moeten gewoon De RCT2 op poetsen en weer op de markt gooien want RCT3 was echt helemaal niks zag er gewoon niet uit er waren paar screen shots uit gelekt op een site van de nieuwe RCT4 het lijkt er op dat ze de overstap hebben gemaakt naar RCT2 yeah! Dat kan even duren want de game markt wankelt nu !
In bezit van een Ultra PC

Intel Core i7 3960x is ready to go.
Gebruikersavatar
Qben
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
di 17 jul 2012, 12:38

Re: Het RollerCoaster Tycoon (1, 2, 3) Topic

Bassie99 schreef:Misschien is dit een rare vraag maar heeft iemand Rollercoaster tycoon 3 Wild op marktplaats staan want die wil en moet ik nog hebben.
Als je hem nog wilt hebben moet je hem in een bundel kopen los hebben de winkels hem niet meer Zoon bundel kost 10 euro dan krijg je Rollercoaster tycoon 3 weer in je Pakket. ;)
In bezit van een Ultra PC

Intel Core i7 3960x is ready to go.
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: Het RollerCoaster Tycoon (1, 2, 3) Topic

In het vakantiehuisje van m'n tante hebben ze RCT3 op de computer staan, en ben nu telkens volop aan het spelen. Blijft een super leuk spel. Ik hoop dat er ooit een RCT4 komt. Ik denk dat ik hem thuis ook weer op de computer ga installeren.

Trouwens even een vraag, het spel weergeeft geen water aan. Ik had al gekeken bij opties, maar ik kon geen optie 'water' ofzo vinden. Dus nu kan ik geen water maken in mijn park :(
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het RollerCoaster Tycoon (1, 2, 3) Topic

Erg he, dan echt een super leuke achtbaan bouwen en dan gaan ze in de rij staan voor de carousel :|

Ik probeer nu echt een park te maken met luxe ingang en dan om de achtbanen allemaal decor te doen enzo, leuk maar wel moeilijk. Zeker omdat ik het liefst zo min mogelijk met downloads speel :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het RollerCoaster Tycoon (1, 2, 3) Topic

Ja, voor RTC3 heet CC Custom Scenery. Ik had het ook een tijd in mijn game, maar soms had je dan perongeluk een mapje verkeerd geplaatst, en als je dan op bijvoorbeeld die boom klikte, sloot het spel zich af :|
Ik maak dus nu een CS-loos park! Ik ga denk ik wel weer wat bomen en rotsen downloaden, en misschien 1 of 2 leuke rollercoaster. Ik ga alleen niet die ondersteuningspaden downloaden, dat is zo'n gedoe om dat te plaatsen voor. 1 achtbaan!
Ik blijf het soms nog wel moeilijk vinden om mooie stationen te bouwen voor mijn achtbanen, helaas zien ze er hierdoor ook niet uit :(
Hopelijk baart oefening hierbij ook kunst!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie