Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

The last of us

sommige onder ons praten best vaak nog over the last of us (tlou). ik vind het een top game.

ik heb ook nieuws, als het goed is gaat er een film worden gemaakt, van de zelfde maker.
ellen page vind dat ze verdacht veel op ellie lijkt, ze voelt zich vereert maar ze heeft al een contract in een andere game namelijk beyond two souls.

ik hoop dat er een deel 2 komt van tlou :swing
Gebruikersavatar
DaisyRose
Snackventer Snackventer
Berichten:
73
Lid geworden op:
vr 21 jan 2011, 20:20

Re: The last of us

vond het ook een topgame. en ellen page had toen gezegd(tijdens een AMA op reddit) dat ze inderdaad gevleid voelde dat ze haar gezicht ''gestolen hadden'' maar ze was er niet bepaald blij mee, omdat beyond two souls datzelfde jaar nog uitkwam. dus helemaal gewaardeerd werd het niet.

en mocht er een 2e game komen dan moeten ze met een verdomd goeie verhaallijn komen. vaak worden de vervolg games slecht, maar naughty dog kennende komt dat denk ik wel goed

van die film weet dat Maisie Williams(van Game of Thrones) 1 van de actrices is die eventueel ellie gaat spelen. van de acteurs weet ik nog niets. Hoop hugh jackman of gerard butler. die komen tenminste een beetje in de buurt qua uiterlijk van Joel
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: The last of us

Tomb Raider had ik binnen 2 dagen uitgespeeld. Alleen is de verhaallijn wel slechter als met TLOU. Dan zegt Lara dat ze t erg vind om mensen te doden en nog geenb 2 minuten later vermoord ze iedereen die ze tegen komt :|
Maar TLOU is geweldig, qua graphics (geweldig op de PS3) dus moet je nagaan hoe TLOU Remasterd eruit ziet!
En dan heb ik het nog niet over de verhaallijn die je mee laat slepen c:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: The last of us

Als het goed is komt er misschien the last of us 2! :D als het echt zo is, weet ik nu al dat ik meer naar tlou uitkijk dan dat ik deed bij de sims 4..

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie