Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

139 berichten • Pagina 3 van 7

Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Minecraft

jelle!! schreef:ik heb hem nu ook :D
alleen hij kan niet opslaan in indev :blink
On-line opslaan werkt daar nog niet, je moet op 'Save as file' ofzoiets klikken.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Minecraft

jelle!! schreef:ja, ik heb hem nu :D
de betaalde versie is inderdaad vet :D
Zal ik je een van mijn levels voor de Infdev geven? is best groot.

Plaats deze in C:/Documents and Settings/GEBRUIKERSNAAM/Application Data/.minecraft/saves

Je moet wel de 'verborgen mappen weergeven' optie hebben aanstaan.
(bijlage in bericht)
World5.rar
(5.28 MiB) 178 keer gedownload
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Minecraft

jelle!! schreef:Hoe? :blink

EDIT: al gelukt :D
Ik heb dat level niet zelf gemaakt, maar ik was de downloadlink kwijt :S
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Minecraft

jelle!! schreef:heb je dat level waar je screens van hebt gemaakt nog?
Ja, is bijgevoegd :P
Ik heb 'm net opgeslagen, inmiddels zit er een toren bij en een HELE diepe grot 8-)
World1.rar
(6.16 MiB) 175 keer gedownload
trouwens, nieuwe avatar
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
MariskaAmy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
147
Lid geworden op:
do 03 jun 2010, 00:37

Re: Minecraft

@PC|||: Volgens mij was de gameboy colour beter, hahaha. Dit, ehm, nouja, de eerste nintendo zag er nog beter uit imo..
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Minecraft

Jeej, ik heb nu de betaalde versie, maar nu vraag ik mij even af, hoe maak je die spullen zoals dynamiet etc. ?
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Minecraft

MariskaAmy schreef:Ik moet het toch echt even vragen.. Hoezo betalen jullie voor een spel wat er grafisch zo slecht uitziet?
Een tientje.
Trouwens, er zijn net weer updates gemaakt, in de betaalde versie zijn er nu ladders, deuren en bordjes :D
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
MariskaAmy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
147
Lid geworden op:
do 03 jun 2010, 00:37

Re: Minecraft

Ik vind een tientje toch nog echt veel voor iets wat eruit ziet of het 10 jaar terug is gemaakt.. Of erger nog, 10 jaar terug zagen spellen er beter uit..
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Minecraft

MariskaAmy schreef:Ik vind een tientje toch nog echt veel voor iets wat eruit ziet of het 10 jaar terug is gemaakt.. Of erger nog, 10 jaar terug zagen spellen er beter uit..
Een spel dat er grafisch slecht uitziet betekent niet dat het spel slecht is toch? ;-)
En trouwens, slecht zijn die graphics niet. Het is alleen opgebouwd uit vierkanten. (met opzet denk ik, want zelfs de maan is vierkant :blink ) :)

EDIT: Trouwens, ik ben er wel achter wat je kan maken, maar niet hoe je ze kan maken....
En dan bedoel ik dat ik de materialen wel kan krijgen maar niet weet hoe ik ze moet samenstellen tot iets zoals een deur of dynamiet.... :fluit
EDIT2: Gelukt om iets te maken! :thumbsup

Laatst gewijzigd door Mastvlag op di 08 jun 2010, 22:30, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
MariskaAmy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
147
Lid geworden op:
do 03 jun 2010, 00:37

Re: Minecraft

@Mastvlag: Ik zeg ook niet dat het spel slecht is, zo'n uitspraak kan ik niet doen over iets wat ik niet heb gespeeld ;) Ik vraag me gewoon echt af waarom mensen zoiets spelen, en er nog voor betalen ook. Als een spel er niet uitziet, draai ik me gelijk om en vertel ze waar ze het kunnen steken..
Gebruikersavatar
kaskai
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
zo 19 jul 2009, 22:46

Re: Minecraft

^ en dat is het probleem met de meeste gamers van tegenwoordig :P Die kijken bijna alleen maar naar de graphics en minder naar de gameplay. En dat is best wel jammer, want heel veel game-fabrikanten zijn nu alleen maar geld aan het stoppen in de graphics en dit gaat jammer genoeg ten koste van de gameplay :(.
Gebruikersavatar
MariskaAmy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
147
Lid geworden op:
do 03 jun 2010, 00:37

Re: Minecraft

^ ik kijk eigenlijk naar beide =] Een spel als Aion ziet er geweldig uit, maar de gameplay is net niks, als je aan het einde bent kun je eigenlijk niks meer. Dus dan zeg ik ook waar ze het kunnen steken, hehe..

Ik wacht meer de grote projecten af, zoals Guild Wars 2. Ziet er goed uit, maar is ook een goed spel. Zonder reclame trekt het nu al miljoenen mensen. Spellen als dat vind ik nou geld waard. Spellen die op visueel of gameplay gebied iets mankeren, nee hoor, die moet ik al niet

Is een persoonlijke mening natuurlijk, nogmaals, ik wil niks afkraken, ik vraag het me gewoon altijd zo af waarom mensen iets doen, is de psycholoog in mij denk ik =]
Gebruikersavatar
kaskai
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
zo 19 jul 2009, 22:46

Re: Minecraft

^ Ik kijk juist bijna niet naar graphics en bijna alleen maar naar gameplay en dat heb je bijv ook heel erg met OTTD (open transport-tycoon Deluxe) dit spel komt uit de jaren 70 ofzo en de graphics zijn eigenlijk 0 komma 0, maar doordat de gameplay zo leuk is blijf ik het spelen en is het ook heel verslavend xD.

Maargoed laten we maar weer ont-opic gaan voordat er een boze moderator aankomt :P
Gebruikersavatar
jelle!!
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
224
Lid geworden op:
vr 06 nov 2009, 20:21

Re: Minecraft

die ladders en deuren zijn erg handig ;D
maar de game zit nog in de beginfase, en het is nu al zeer leuk. kan niet wachten tot de volgende update :woot

Btw mariskaAmy, kijk jij bleach? (vanwege je profile pic)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Minecraft

kaskai schreef:^ Ik kijk juist bijna niet naar graphics en bijna alleen maar naar gameplay en dat heb je bijv ook heel erg met OTTD (open transport-tycoon Deluxe) dit spel komt uit de jaren 70 ofzo en de graphics zijn eigenlijk 0 komma 0, maar doordat de gameplay zo leuk is blijf ik het spelen en is het ook heel verslavend xD.

Maargoed laten we maar weer ont-opic gaan voordat er een boze moderator aankomt :P
Niet uit 1970, toen waren er nog niet eens goede computers.
Wel een geinig spel trouwens ;-)
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie