Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

140 berichten • Pagina 4 van 7

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Nintendo Topic

Project Runway is gebaseerd op de gelijknamige televisieserie. In Project Runway ben jij een opkomend modetalent en is het doel de modellen op de mooiste manier aan te kleden. Jij moet dus mooie kleding ontwerpen en de juiste setjes samenstellen.

Je kunt ook over de catwalk lopen om de kleding te tonen. Hiervoor kun je het Balance Board gebruiken, om zo echt te stappen. De game bevat de bekende gezichten Tim Gunn, Heidi Klum, Nina Garcia en Michael Kors. Daarnaast zitten de deelnemers van het zesde seizoen van de televisieserie in de game.
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Nintendo Topic

Het is een leuk spel, maar na een tijdje nogal 'hetzelfde', zoals met veel spellen. Je moet een kledingstuk kiezen en dat een kleurtje geven (wat vaak al gegeven wordt!).
Gebruikersavatar
Jet
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
164
Lid geworden op:
zo 28 feb 2010, 00:16

Re: Het Nintendo Topic

Ik heb een Nintendo DS Lite, maar die is kapot. Ik had eerst een R4 maar die is ook kapoet gegaan, daarna Cyclo DS maar het heeft niet zoveel nut meer om 'm te gebruiken ;p
Gebruikersavatar
Gtaboy107
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
123
Lid geworden op:
ma 31 mei 2010, 19:20

Re: Het Nintendo Topic

kaskai schreef:ik zit te twijfelen of ik de 3DS straks moet gaan kopen :S
Dat je dat doet! De 3DS krijgt zeer positieve reacties van de gamesites, en ikzelf weet dat zeer fijn speelt, ook al krijg je wel wat pijn in je hoofd als je te lang op het hoogste 3D-niveau speelt. Maar het gaat zeker je geld waar worden hoor!
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Nintendo Topic

Ik heb gewoon een DS en ik ga mijn geld ook niet meer uitgeven aan een nieuwere. Mijn zusje heeft de DSi waar ik wel eens een spel op speel.

Ik ga liever sparen voor een eigen laptop ^^
Gebruikersavatar
Gtaboy107
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
123
Lid geworden op:
ma 31 mei 2010, 19:20

Re: Het Nintendo Topic

kaskai schreef:^ een eigen laptop heb ik al XD
en een gewone DS ook al, alleen het Boven beeldscherm ligt er daar half bij af (hij doet het nog wel)
Dat heb ik ook gehad ja, het ergste was dat die kapot ging op mijn verjaardag. Maar het is gewoon dat je er iets te fanatiek mee hebt gedaan.
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Nintendo Topic

kaskai schreef:^ een eigen laptop heb ik al XD
en een gewone DS ook al, alleen het Boven beeldscherm ligt er daar half bij af (hij doet het nog wel)
Ik moet er zelf voor sparen :( En ik wil ook een goede, maar gelukkig ben ik bijna jarig, hebben we nog sinterklaas, kerst en nieuwjaar... :D
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Het Nintendo Topic

Gtaboy107 schreef:
kaskai schreef:^ een eigen laptop heb ik al XD
en een gewone DS ook al, alleen het Boven beeldscherm ligt er daar half bij af (hij doet het nog wel)
Dat heb ik ook gehad ja, het ergste was dat die kapot ging op mijn verjaardag. Maar het is gewoon dat je er iets te fanatiek mee hebt gedaan.
Bij mij heeft ie nog maar één scherm, de bovenste is er finaal afgeslagen :lol
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
kaskai
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
zo 19 jul 2009, 22:46

Re: Het Nintendo Topic

Nina schreef:
kaskai schreef:^ een eigen laptop heb ik al XD
en een gewone DS ook al, alleen het Boven beeldscherm ligt er daar half bij af (hij doet het nog wel)
Ik moet er zelf voor sparen :( En ik wil ook een goede, maar gelukkig ben ik bijna jarig, hebben we nog sinterklaas, kerst en nieuwjaar... :D
heb ik ook gedaan (een baantje helpt veel :P)
xTamaraah
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 18:43

Re: Het Nintendo Topic

Gamer met Nintendo Gameboy Advance meldt zich :thumbup.
Heb er laatst via marktplaats een behoorlijke sloot aan spelletjes voor gekocht voor een schappelijk prijsje. Vooral erg fijn als ik ver moet reizen, een laptop is namelijk niet altijd even ideaal onderweg :sweatdrop


Vooral pokémon. Oh Dear. Pokémon :love
We can be heroes, just for one day...
@_TMRPS
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Het Nintendo Topic

Heb een wii en D lite ( Me ds is 3 jaar oud ofzo xD maar ga geen nieuwe kopen tot-ie stuk is, anders vind ik het nogal onnodig)
Op de wii zit ik niet zo vaak maar mijn ds vind ik super handig voor logeren en vakanties.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie