Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

140 berichten • Pagina 1 van 7

Gebruikersavatar
Edwin
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
159
Lid geworden op:
zo 05 jul 2009, 11:53

Het Nintendo Topic

Hey,

Op het officiële forum hield ik altijd het Nintendo Topic bij, totdat veel mensen het vergaten :cry
Maar zijn er hier nog meer Nintendo-fans?

Ik heb een Nintendo DSi en een Wii en een heeeeleboel spellen :P Vooral DSiWare; mijn DSi puilt ervan uit :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Nintendo Topic

Ik heb een DS, mn zusje heeft ook nog een DSi waar ik ook wel eens op speel (mn DS is namelijk dood op dit moment). Ik heb veel spelletjes (R4-kaartje) en het leukste spel vind ik Style Boutique. Heb het uitgespeeld maar het is nog steeds leuk.
Ook staat er hier een Wii. Met ook te veel spelletjes, waarvan ik 75% nooit doe. Wii Fit Plus is nog steeds mijn favoriet.
Gebruikersavatar
Edwin
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
159
Lid geworden op:
zo 05 jul 2009, 11:53

Re: Het Nintendo Topic

Ohohohoh R4! Schande!
Nee, serieus, ik haat die dingen :P
Mja eigenlijk kan je dan niet zeggen dat je veel spelletjes hebt (A)

Ik heb Wii Fit Plus nu een weekje en ik vind hem ook heel erg leuk :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Nintendo Topic

^ :P Schande? Alleen hij is nu zowat overleden... Ik had ook eerst een N-card, maar das echt 3 keer niks.

Idd, Wii Fit Plus is zo leuk. Maar ik vergeet het steeds te doen, het zou wel goed zijn voor me :) En het zijn leuke spelletjes.
Gebruikersavatar
Edwin
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
159
Lid geworden op:
zo 05 jul 2009, 11:53

Re: Het Nintendo Topic

Uhu, ik moet die oefeningen ook meer gaan doen :P Maar ik ga echt niet buikspieroefeningen (jackknife ofzo) en push-ups doen als mijn ouders gewoon vrolijk in de woonkamer zijn XD
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Nintendo Topic

Bij ons staat de TV vlak bij het raam, dat is pas leuk, als je een yoga-oefening staat te doen als de buren langslopen :) En er zijn een paar oefeningen die ik van de fysio moet doen, die ook in Wii Fit Plus zijn. Das ook wel handig :)

Maar wat is eigenlijk precies dat DSi Ware?
Gebruikersavatar
Edwin
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
159
Lid geworden op:
zo 05 jul 2009, 11:53

Re: Het Nintendo Topic

Oh dat zijn kleine spelletjes van 2, 5 of 8 euro die je direct vanuit de DSi Shop naar je DSi downloadt. Er zitten wel geinige dingen maar ook heel veel crap bij.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Nintendo Topic

Oh oke. Nja, daar ga ik mn geld niet aan uitgeven. Van de -ongeveer- 400 spellen die hier op de pc staan, is 75% niet leuk. Of dan lijkt een spel zo leuk, ga je het spelen, en is het niks. Dan ben ik blij dat ik het niet gekocht heb...
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Nintendo Topic

Ja, die zijn 9 van de 10 keer wel leuk. Maar -ik ben echt lui- met de originele spellen moet je steeds het kaartje verwisselen, bij de R4 staan ze allemaal op 1 kaart :)
Gebruikersavatar
Edwin
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
159
Lid geworden op:
zo 05 jul 2009, 11:53

Re: Het Nintendo Topic

Hmm, ja dat klopt :P Maar met DSiWare heb je dus ook alles op de DSi staan :P
En ik vind, dat als je een leuk spel hebt, je de spelletjes niet constant hoeft te verwisselen, want je speelt dan toch alleen maar die ene :P
Tenminste, als je spellen koopt is dat zo. Want dan speel je het steeds vaker, omdat je je geld er uit wilt halen :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
simcooper
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4840
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 15:33

Re: Het Nintendo Topic

hij naar vliegveld geeft legt koffer bij die band zo dat het naar het vliegtuig gaat en hebben ze het daar gestole ( of op het nederlandse vliegveld )
x_X
Gebruikersavatar
ChatMetJet
Snackventer Snackventer
Berichten:
56
Lid geworden op:
ma 08 mar 2010, 21:58

Re: Het Nintendo Topic

Ik ben sinds één maand de troste eigenaar van een Nintendo Wii, maar ik heb nog niet veel spellen (slechts 4 waarvan 2 standaard gratis bij de Wii). Maar ik ken wel een vriend die heeft Animal Crossing op zijn Wii die hij en zijn broertje spelen.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie