Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

62 berichten • Pagina 2 van 4

I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2735
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 11:58

Re: Het grote WoW topic

Ik zou het nog wel eens willen proberen maar ik ben bijna altijd blut (wat raar, weet niet waardoor dat komt :fluit) en kan dus niet om zoveel uur/dagen (wat was het :P) een nieuwe kaart van €20 euro kopen xD

Maar goed, dat is voor sommige een nadeel, voor sommige niet ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
jolovesyouall
Snackventer Snackventer
Berichten:
78
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 21:46

Re: Het grote WoW topic

Hoi Hiki, ja ik vermaak me nog steeds binnen WOW. Alleen ben ik nog steeds geen diehard endgameplayer. Ik doe gewoon de dingen die ik binnen WOW leuk vind zowel met de guild als buiten de guild. Leven en laten leven he, laat ieder maar lekker uit zijn/haar spel halen wat ze zelf willen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Het grote WoW topic

Mijn vader zit hier naast me. Hij en zijn Guildie gaan zometeen tegen de Lich King vechten. Hij zit wel op de duitse server. Mijn neef speelt het ook en mijn tante ook. Ik heb nogal wat contact met hun via wow
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Het grote WoW topic

jolovesyouall schreef::applaus Hey simsliefhebbers , hier dan en een sims liefhebber en wowliefhebber.
Meteen ff HOIIIIIIIIIIIII HIKIIIIIIIII :wub en LEXJEEEEEE ! :wub
Sinds kort weer de sims geinstaleerd en met een verhaal begonnen. En tussendoor nog steeds ... jawel wow en ja nog steeds een eigen casual guild nltalig uiteraard.

@hiki, wat is je site hier enorm gegroeid, erg mooi geworden, ben al tijdje niet meer geweest maar zie duidelijk verschil met jaar terug.
:bloemetje groetjes jo

Hey JOOOOO!! :D

Leuk je weer eens te zien, we hebben je nog gefeliciteerd met je verjaardag laatst :applaus

Met Cataclysm ga ik weer spelen, met een aantal vrienden op een nieuwe server en met een lvl 1 character. Dat is het plan tenminste (A).

@Nako, waar WoW wel niet goed voor is...

@Jimmy, een gamecard kost 26 Euro voor 2 maanden. Het spel zelf nog maar een euro of 5~10 ofzo. 3 maanden speeltijd (1 maand gratis) + het spel heb je dus voor zo'n 30~35 euro :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Donsvlinder
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
28
Lid geworden op:
zo 10 okt 2010, 22:36

Re: Het grote WoW topic

:D Ik speel nu anderhalf jaar al WoW maar ben sinds kort even gestopt omdat het niet veel nieuws meer had... Heb nu 5x lvl 80 char en de rest van de classes zitten ook al rond de 40... had een beetje veel tijd :) For the Horde! 7 dec ga ik wel weer spelen, zeepaard en kamelen mounts! Moet ik natuurlijk hebben ;)
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Het grote WoW topic

Nako schreef:Yeah.
For the Horde Alliance
Even verbeterd :D
/\ Cataclysm is inderdaad mooi, maar ik wilnie dat al die zones veranderd worden..
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Het grote WoW topic

Ayumii schreef:
A&LBestiessForever. schreef:Uhm, wat is WoW? :sweatdrop
World of Warcraft, overrated spel man. Ik speel het echt niet.
12 miljoen spelen het: dus niet over rated: wel erg verslavend 8-)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Donsvlinder
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
28
Lid geworden op:
zo 10 okt 2010, 22:36

Re: Het grote WoW topic

Yeeeey nieuwe patch is uit :D toch maar weer even een maand gekocht ^^ alle aanvallen van cataclysm zitten er al in XD hoezo OP :D kijken hoeveel dmg ik nu met mijn lock kan doen ;)
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Het grote WoW topic

Donsvlinder schreef:Yeeeey nieuwe patch is uit :D toch maar weer even een maand gekocht ^^ alle aanvallen van cataclysm zitten er al in XD hoezo OP :D kijken hoeveel dmg ik nu met mijn lock kan doen ;)
ik sla dit topiv maar even over voor een poosje: ik heb zin om weer te gaan spelen met mijn dwarfhunter Grumpi :dag
Afbeelding
Gebruikersavatar
Donsvlinder
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
28
Lid geworden op:
zo 10 okt 2010, 22:36

Re: Het grote WoW topic

hunters zijn stoer :D heb ook een hunter ^^ met spirit beast (die doorzichtige tijger) en ja WoW is verslavend helaas :( als je betere dingen te doen heb, ga het dan gewoon niet spelen XD anders zit je er aan vast
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Het grote WoW topic

Woesh.
Ik heb net vijf keer op een avond een grot gedaan. En toen bleek dat mijn pa de Tank was. :p
Naja maar het was vijf keer dezelfde grot. :p
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Het grote WoW topic

/\ Welkuh?


Ik heb ook ietwat iets bereikt, het was veel werk, maar hier is het:

Afbeelding


Nou dit is 'm dan met het resultaat aan.

Afbeelding


En voor de mensen die het willen nog de puntjes op de i.
(Sorry als ze te groot zijn voor IE. In chrome werken ze, en ik weet niet hoe het zit met andere browsers. Als mensen hier posten met problemen zal ik ze verkleinen, deze grootte geeft echter wel de beste resolutie.)

Afbeelding
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie