Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

13 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Meningen over Napoleon-total war, en nieuwe suggesties!

Beste fanatieke sims spelers,

Vandaag heb ik Napoleon-total war aangeschaft. Helaas was dit geen groot succes. Een spel van €49,00. Het spel reageert traag. Ook was het installeren een hele klus. Ook de gameplay is erg onhandig en je hebt geen goeie controle over je troepen. Ten minste, dat is mijn mening. Dus morgen gaat hij retour naar de winkel.

Napoleon-total war:
Afbeelding

Nou aan mij dus de vraag:'wie heeft dit spel ook en heeft hier wel een goeie ervaring mee?'. Of zijn er nog meer mensen die het zelfde vinden als wat ik vind?

Ook heb ik nog een tweede vraag. Zoals jullie in het eerste stuk gelezen hebben, gaat het spel terug naar de winkel. Dat betekent dat ik hem inruil voor een ander spel. Hebben jullie goede suggesties? Weten jullie een spel die wel leuk is? Maakt niet uit wel genre het is. Zolang het maar geen oorlog spellen zijn. Wel mogen het strategische spellen zijn, zoals Napoleon-total war, alleen dan een leukere en een wat simpelere gameplay.

Dus graag jullie meningen en suggesties! :)

Update:
Nou ik mijn nieuwe spel toch al binnen heb, kunnen we hier beter een ander topic van maken. Ik dacht aan: welke spellen willen jullie in de toekomst (morgen, over een week of over een jaar etc.) aanschaffen? :fluit

Laatst gewijzigd door Stefanovic op za 03 apr 2010, 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.

"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
simcooper
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4840
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 15:33

Re: Meningen over Napoleon-total war, en nieuwe suggesties!

ik heb een paar filmpies beken ( had niks tedoen )
en had even gekeken naar de gameplay mijn meningen zijn :
gameplay is beroerd
ziet er mooi uit
en meer meningen heb ik niet

voor een andere game huuuum weet ik veel kijk gewoon op youtube
age of mytologie

[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/q62aGv_BGio&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/q62aGv_BGio&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]

die is wel luek kijk anders nog even op youtube
x_X
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Meningen over Napoleon-total war, en nieuwe suggesties!

Iets te nep voor mij. Het is zo... euh... Grieks. Met die half paard half mens figuren. Niet mijn type games.

Ik zat zelf te denken aan Settlers 7. Maar op zich vind ik het wel een beetje na-apen van Hiki en ik geloof ook Xelles. :$

Welke game het geworden is hoor je morgen wel in dit topic. :$
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Meningen over Napoleon-total war, en nieuwe suggesties!

^^ Haha, daar kom je nou pas mee. Heb het spel net opgehaald. Nou ja, al wat vroeger in de morgen. :laugh ;-) Dus ik weet wel wat ik vanavond ga doen. Trouwens, ik ben ook nog de hele avond alleen thuis. Haha, dat wordt een gameavondje. Helaas wel alleen. :$
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Meningen over Napoleon-total war, en nieuwe suggesties!

Ik ben er trouwens ook achter waarom Napoleon-total war mij tegen viel. Ik had hem verwisselt met age of empires. Die wou ik juist graag hebben. Maar ik dacht dat hij Napoleon-total war heette. :P
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Meningen over Napoleon-total war, en nieuwe suggesties!

Update:
Nou ik mijn nieuwe spel toch al binnen heb, kunnen we hier beter een ander topic van maken. Ik dacht aan: welke spellen willen jullie in de toekomst (morgen, over een week of over een jaar etc.) aanschaffen? :fluit
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie