Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

25 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Het grote MySims-topic

Volgens mij zijn hier best veel fans van de MySims-series van EA. Deel hier al je geheimen, tekeningen, frustraties...alles gewoon!

Ik speel zelf MySims agents op de Wii en ik heb ook MySims gespeeld op de ds. MySims Agents vind ik de beste van de twee, dat wordt gewoon nooit saai! Behalve als je een vervelende puzzel krijgt waar je niet uitkomt!
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Het grote MySims-topic

Ik heb hem inderdaad en hij is erg leuk! Alleen wat gedoe met het werkend te krijgen (de DVD werkt vaak niet in Nederland maar via de EA Downloadmanager kun je hem spelen zonder DVD).

Het is heel anders dan de gewone Sims (duh) maar erg leuk. Dus als je wat centen over hebt is het best wel een aanrader!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het grote MySims-topic

hiki schreef:Dus als je wat centen over hebt is het best wel een aanrader!
Hij was 8 euro bij de Eplaza :D We gaan 'em zo proberen dus hopelijk doet 'ie het.
Nefje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
124
Lid geworden op:
ma 08 mar 2010, 19:27

Re: Het grote MySims-topic

Hij is anders 5 euro bij de free record shop en slechts 3 euro bij de intertoys.
Die van de intertoys is echter wel de Engelstalige versie.

Welke versie heb jij Hiki? Misschien dat de Amerikaanse versie minder problemen oplevert.
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: Het grote MySims-topic

:bored dat is echt niet veel geld... ik zat alweer te denken aan de EA prijzen van €40 ofzo XD
Maarja, het is natuurlijk weer een 'oud' spel en misschien liep het niet zo goed ofzo?
Kijk maar naar Spore, dat kun je nu ook voor bijna niks krijgen omdat niemand het meer wil.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Het grote MySims-topic

^Inderdaad, mijn broertje wist Spore voor de ds samen met een ander spel (ben de naam kwijt) voor maar 20 euro te kopen. Toen spore eerst uitkwam was dat echt veel duurder!
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Roodkapje-
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
22
Lid geworden op:
ma 09 aug 2010, 17:28

Re: Het grote MySims-topic

Ik heb hem, maar ik heb er al een tijdje niet meer mee gespeeld, omdat ik me met andere dingen bezighoud en dus er nooit aan denk om er eens mee te spelen
Make new friends, but keep the old
The New are Silver, but the old are gold


Ik heb Facebook, maar ik voeg je NIET toe
Afbeelding
Gebruikersavatar
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3620
Lid geworden op:
zo 07 feb 2010, 17:19

Re: Het grote MySims-topic

Ik heb MySims op de Ds. En ik heb nu 2 sterren :$ Heb het spel nog niet zo lang... Ik zal zometeen misschien weer eens gaan spelen... Ben nu eerst gewoon aan het simsen ;p
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Het grote MySims-topic

Ik heb MySims op de DS bijna uitgespeeld, moet alleen nog wachten tot die gast z'n vliegtuig weer werkt. (Weet niet meer hoe hij heet, tijdje terug.) Party heb ik ook uitgespeeld.. Kingdom ben ik mee gestopt, maar mijn vriendin had hem bijna uit toen hij het opeens niet meer deed en opnieuw moest beginnen.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie