Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

185 berichten • Pagina 5 van 10

Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: Welkom in de Gamers keet

Afbeelding

Nou eindelijk dan een screenshot van mij van Runes of Magic hehe, is nogal een gedoe met paint ;-)

Maar goed, dit is het personage waarmee ik het meeste speel, haar naam is Moriata, priest/mage lvl 33/30 (de meesten noemen haar Mori, maar maak haar niet pissig, want anders is het snel momento mori :twisted ). Ze zit overigens in een guild, de naam is Chaoscrew.

En ja ze heeft vleugels, ze zijn nu niet zo goed te zien, want ze bewegen de hele tijd en dat is niet gemakkelijk te fotograferen ;-)
Verder staan onderin de skills en spells die ze allemaal geleerd heeft tot nu toe en haar paard, haar huisdieren, en haar speciale potions. Ze kent nog wel meer spells, maar die gebruik ik niet ;-) .

Hoop binnenkort wat meer screens te laten zien.
Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: Welkom in de Gamers keet

MariskaAmy schreef:@Spiderlady:
Ben op het moment zelf op zoek naar een goede, f2p, mmorpg.
Dus kan je wat meer info geven over dat spel? Zou ik zeer waarderen (A)
Jahoor.

Allereerst is Runes of Magic een gratis spel. Je kunt dus gewoon het spel kosteloos dowloaden, kost wel even wat tijd..bij mij zo'n 16 uur.. maar dan heb je ook war ;-)

Ben echt totaal verslaafd geraakt!. de graphics zijn echt mooi en de besturing (als je het even doorhebt) echt gemakkelijk :) je kunt in het begin kiezen uit 2 rassen, mens of elf.
Als je voor een elf kiest, dan begin je zelfs op een speciaal eiland allleen bedoeld voor elven om op te trainen ;-) . Daarna kies je het beroep van je character. In mijn geval bij Moriata dus Priesteres. Op lvl 10 krijg je de mogelijkheid om een tweede class erbij te kiezen, ik heb magier gedaan. je zou je op den duur aan kunnen sluiten bij een guild, maar dit hoeft, niet, is je eigen beslissing.
Maar ik zou zo zeggen, kom eens kijken, dan zou ik je wegwijs kunnen maken, het spel is gratis, dus je kunt het altijd even proberen ;-)
N.b.: ik speel op de server Macantacht, een Europese server

Laatst gewijzigd door Spiderlady op za 12 jun 2010, 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Nefje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
124
Lid geworden op:
ma 08 mar 2010, 19:27

Re: Welkom in de Gamers keet

Het is weer gratis TF2 weekend!
TF2 (Team Fortress 2) is een online actie spel en maakt ook deel uit van The Orange Box (Portal, Half life etc.)

Als je Steam hebt, dan kan je dit weekend gratis spelen: http://store.steampowered.com/app/440/
Ook is er 50% korting.

Het mag dan wel een redelijk oude game zijn, maar het wordt nog steeds gezien als een van de beste online spellen. Het wordt dan ook uitgegeven door Valve en regelmatig voorzien van gratis updates waar je wat aan hebt.

Ik en mijn vriend spelen het al zo'n 2,5 jaar nog bijna elke dag met plezier. :D
Gebruikersavatar
MariskaAmy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
147
Lid geworden op:
do 03 jun 2010, 00:37

Re: Welkom in de Gamers keet

Spiderlady schreef:
MariskaAmy schreef:@Spiderlady:
Ben op het moment zelf op zoek naar een goede, f2p, mmorpg.
Dus kan je wat meer info geven over dat spel? Zou ik zeer waarderen (A)
Jahoor.

Allereerst is Runes of Magic een gratis spel. Je kunt dus gewoon het spel kosteloos dowloaden, kost wel even wat tijd..bij mij zo'n 16 uur.. maar dan heb je ook war ;-)

Ben echt totaal verslaafd geraakt!. de graphics zijn echt mooi en de besturing (als je het even doorhebt) echt gemakkelijk :) je kunt in het begin kiezen uit 2 rassen, mens of elf.
Als je voor een elf kiest, dan begin je zelfs op een speciaal eiland allleen bedoeld voor elven om op te trainen ;-) . Daarna kies je het beroep van je character. In mijn geval bij Moriata dus Priesteres. Op lvl 10 krijg je de mogelijkheid om een tweede class erbij te kiezen, ik heb magier gedaan. je zou je op den duur aan kunnen sluiten bij een guild, maar dit hoeft, niet, is je eigen beslissing.
Maar ik zou zo zeggen, kom eens kijken, dan zou ik je wegwijs kunnen maken, het spel is gratis, dus je kunt het altijd even proberen ;-)
N.b.: ik speel op de server Macantacht, een Europese server
Bedankt voor de reactie ^^
Denk dat ik vannacht maar eens dat spel ga binnenhalen, of 2 nachten als het echt zo traag gaat ;) Kijken of ik ook verslaafd kan raken!
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Welkom in de Gamers keet

Nefje schreef:Het is weer gratis TF2 weekend!
TF2 (Team Fortress 2) is een online actie spel en maakt ook deel uit van The Orange Box (Portal, Half life etc.)

Als je Steam hebt, dan kan je dit weekend gratis spelen: http://store.steampowered.com/app/440/
Ook is er 50% korting.

Het mag dan wel een redelijk oude game zijn, maar het wordt nog steeds gezien als een van de beste online spellen. Het wordt dan ook uitgegeven door Valve en regelmatig voorzien van gratis updates waar je wat aan hebt.

Ik en mijn vriend spelen het al zo'n 2,5 jaar nog bijna elke dag met plezier. :D
Oh, mag ik je Steam naam?

Kan ik ook met jou TF2 spelen :P
(Mijn naam is compleet gestoord, namelijk WildHoneyPie :P)
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
MariskaAmy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
147
Lid geworden op:
do 03 jun 2010, 00:37

Re: Welkom in de Gamers keet

Als we dan toch over Steam praten.. =]
Mocht iemand me toe willen voegen: MariskaAmy

RoM is trouwens al bijna klaar met downloaden.. had het aan gezet toen ik aan het huishouden bezig was, en zit al over de helft, dus waarom het bij jou 16 uur duurde snap ik niet helemaal =P
Gebruikersavatar
MariskaAmy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
147
Lid geworden op:
do 03 jun 2010, 00:37

Re: Welkom in de Gamers keet

Aan je computer ligt het niet.. aan je internetsnelheid moet dat zijn ;) En mijne is, ehm, 1mb/s >.> Terwijl we betalen voor 8 mb/s, maarja, dat krijg je met tiscalli.. Anyway, ja, daarom download ik dus alleen als ik niet online bezig ben =P Kan me der zo aan storen als mn inet vertraagd word! Dus dan maar snachts =P Tis nu binnen, maar heb het vandaag zo ontzettend druk, dat het wss wel morgen gaat worden..
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Welkom in de Gamers keet

MariskaAmy schreef:Aan je computer ligt het niet.. aan je internetsnelheid moet dat zijn ;) En mijne is, ehm, 1mb/s >.> Terwijl we betalen voor 8 mb/s, maarja, dat krijg je met tiscalli.. Anyway, ja, daarom download ik dus alleen als ik niet online bezig ben =P Kan me der zo aan storen als mn inet vertraagd word! Dus dan maar snachts =P Tis nu binnen, maar heb het vandaag zo ontzettend druk, dat het wss wel morgen gaat worden..
Hm, als je draadloos hebt zou ik op een kabel overstappen, stuk sneller dan draadloos.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
MariskaAmy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
147
Lid geworden op:
do 03 jun 2010, 00:37

Re: Welkom in de Gamers keet

Snateraar schreef:
MariskaAmy schreef:Aan je computer ligt het niet.. aan je internetsnelheid moet dat zijn ;) En mijne is, ehm, 1mb/s >.> Terwijl we betalen voor 8 mb/s, maarja, dat krijg je met tiscalli.. Anyway, ja, daarom download ik dus alleen als ik niet online bezig ben =P Kan me der zo aan storen als mn inet vertraagd word! Dus dan maar snachts =P Tis nu binnen, maar heb het vandaag zo ontzettend druk, dat het wss wel morgen gaat worden..
Hm, als je draadloos hebt zou ik op een kabel overstappen, stuk sneller dan draadloos.
Zit gewoon op draad, probleem is gewoon onze provider :sweatdrop
Staan er hier om bekend ver onder de max snelheid af te geven..
Kom nog bij dat wat jij zegt ook niet altijd waar is. Ik zit op kabel, mn laptop zit op draadloos, en vaak zat is mijn laptop veel sneller met een bestand binnen halen dan mijn pc, ook als dit hetzelfde bestand is.
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Welkom in de Gamers keet

MariskaAmy schreef:
Snateraar schreef:
MariskaAmy schreef:Aan je computer ligt het niet.. aan je internetsnelheid moet dat zijn ;) En mijne is, ehm, 1mb/s >.> Terwijl we betalen voor 8 mb/s, maarja, dat krijg je met tiscalli.. Anyway, ja, daarom download ik dus alleen als ik niet online bezig ben =P Kan me der zo aan storen als mn inet vertraagd word! Dus dan maar snachts =P Tis nu binnen, maar heb het vandaag zo ontzettend druk, dat het wss wel morgen gaat worden..
Hm, als je draadloos hebt zou ik op een kabel overstappen, stuk sneller dan draadloos.
Zit gewoon op draad, probleem is gewoon onze provider :sweatdrop
Staan er hier om bekend ver onder de max snelheid af te geven..
Kom nog bij dat wat jij zegt ook niet altijd waar is. Ik zit op kabel, mn laptop zit op draadloos, en vaak zat is mijn laptop veel sneller met een bestand binnen halen dan mijn pc, ook als dit hetzelfde bestand is.
Tja, het ligt aan je positie.
Vaak kan een kleine beweging (b.v. 10 cm naar links) al veel schelen in snelheidsverlies.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
MariskaAmy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
147
Lid geworden op:
do 03 jun 2010, 00:37

Re: Welkom in de Gamers keet

^ Ik sleep altijd mn laptop door de hele kamer heen om eerlijk te zijn, als ik lui ben zit ik op bed, dan doet dat na 5 minuten zeer aan mn rug dan ga ik aan mijn bureau, dan is na een halfuur het ligt te fel en dan zit ik aan vriendliefs bureau..
dusja, erg veel maakt het rondhupselen niet uit, mn draadloos geeft altijd hetzelfde stabiele signaal en de snelheid ligt aan hoeveel mensen gebruik maken van het internet (systeem is hier anders dan in de meeste landen, als er veel mensen online zijn, merk ik dat in mijn huisje =[ )
Nefje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
124
Lid geworden op:
ma 08 mar 2010, 19:27

Re: Welkom in de Gamers keet

De positie kan invloed hebben op de signaalsterkte maar daarnaast is ook zeker de hardware die het signaal ontvangt zeker niet te onderschatten.

Zo zit er op bepaalde moederborden zo'n goede ontvanger, dat een antenne overbodig is.
De antenne(s) zelf kunnen ook een behoorlijk verschil maken. Toen mijn broer een enorm ding kocht, merkte ik het meteen aan mijn signaalsterkte. Gelukkig heb ik nu een nieuw moederbord met een betere ontvanger, zodat ik daar wat minder last van heb.

Maar met draad is inderdaad (in de regel) sneller dan draadloos. Alleen hangt het natuurlijk wel weer af van de gebruikte technieken.
Gebruikersavatar
MariskaAmy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
147
Lid geworden op:
do 03 jun 2010, 00:37

Re: Welkom in de Gamers keet

Wss zou draad wel sneller zijn als ik een andere kabel had, en liefst een beetje korter, maar die hebben we dus even niet =P In mn laptop zit een hele sterke ontvanger, had ik ook wel nodig toen ik nog thuis woonde, zat ontzettend ver weg van de router, met een hele kleine antenne. Maar mijn signaalsterkte is altijd de volle bak, was bij mijn moeder al zo, en nu in dit kamertje al helemaal (nooit meer als 4 meter van de router af)

Maar goed, ergio conclusio, voor mij is mn draadloos sneller dan mijn draad, uitzonderlijk geval misschien, maarja n_n
Gebruikersavatar
tessiegril
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2934
Lid geworden op:
vr 04 dec 2009, 16:52

Re: Welkom in de Gamers keet

Xbox 360 lanceert Kinect

Voorafgaand aan de Electronic Entertainment Expo (E3), de belangrijkste spellenbeurs ter wereld in Los Angeles, presenteerde Xbox "Kinect voor Xbox 360". Kinect zorgt ervoor dat eigenaars van een Xbox 360 deze kunnen bedienen door middel van het hele lichaam, zonder een controller vast te houden.

Door te bewegen voor het scherm, of door gesproken tekst kan er bijvoorbeeld een film uitgezocht en gestart worden in de digitale videotheek van de Xbox 360, kunnen er dingen binnen spelomgevingen aangeraakt worden, kan er een gesprek gevoerd worden met een personage binnen een spelomgeving of kan er met vrienden gesproken worden via de in de Xbox 360 ingebouwde Messenger applicatie.

De techniek van Kinect bestaat uit een infraroodcamera voorzien van een zender en sensoren die, door infrarood uit te zenden en weer te ontvangen, diepte kunnen meten. Het is een behoorlijk gevoelig systeem, dat per seconde 3D bewegingen van 1 cm kan registreren. Afhankelijk van de afstand tot de 'camera' kunnen zelfs individuele vingers herkend worden. De Kinect is in staat bewegingen van maximaal vier personen tegelijk te herkennen. Dit wordt gecombineerd met een systeem voor spraakherkenning dat meer dan 3000 uitgesproken woorden kan herkennen.

Dankzij Kinect wordt het ook voor niet-gamers makkelijk gebruik te maken van de Xbox 360. Microsoft hoopt hiermee dan ook een breder publiek bij de Xbox 360 te betrekken. Microsoft bevestigde op 11 mei 2010 dat project Natal in het najaar van 2010 beschikbaar zal zijn.

Games die gebruikmaken van project Natal zijn onder andere een atletiek- en een dans spel. De verwachting is dat Microsoft op de E3 beurs van deze week nog meer spellen zal aankondigen. Meer nieuws en details worden bekend gemaakt tijdens de Xbox 360 E3 Media Briefing op maandag 14 juni, 10:00 uur plaatselijke tijd in L.A. (19:00 uur Nederlandse tijd). De persconferentie is ook live via internet te volgen, onder andere via http://www.xbox.com.
http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/artic ... =153759689
Afbeelding

Ik lieg nooit, of dit moet de eerste keer zijn.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie