Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

185 berichten • Pagina 9 van 10

Gebruikersavatar
AlfistGTV6
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
16
Lid geworden op:
di 28 feb 2012, 21:39

Re: Welkom in de Gamers keet

Eh....wat heb ik en wat speel ik?
Tsjah.....ik zal de hele mikmak aan PC-games hier maar niet neerzetten, het zijn er namelijk teveel om op te noemen.
Hoezo ik ben geen echte gamer? :sweatdrop
Van heerlijk old-skool (vanaf 486DX2 met MS-DOS) tot het moderne spul (Core i7 met Win 7 Ultimate).

Damn....ergens heb ik nog steeds de hoop om ooit weer eens een lekker ouderwetse Commodore C64 in mijn bezit te krijgen, lekker back to the past / basics. :$
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Welkom in de Gamers keet

AnsjJ2 schreef:Bij de computer winkel hier in mijn woonplaats hebben ze een commodore C64! en ik zit nog te twijfelen of ik hem zal kopen *drooool*
Doen! :O
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jessica Griffel
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
307
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 10:07

Re: Welkom in de Gamers keet

Geef mij maar de ouderwetse allereerste nintendo nesbox hihi. Die giga blokkendoos. Met het uberpopulaire Duckhunt! <3 duckhunt.


@deetui: Omdat de commodore voor veel mensen een echt collectorsitem/jeugdsentiment achtig iets is denk ik.

Laatst gewijzigd door Jessica Griffel op ma 05 mar 2012, 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
AlfistGTV6
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
16
Lid geworden op:
di 28 feb 2012, 21:39

Re: Welkom in de Gamers keet

Oh god.....de NES?? :lol
Damn.....ik kan me dat plastic pistooltje nog erg goed herinneren, plus de eerste Mario Bros niet te vergeten. ;)

@deetui: Wat Tijgertj al zegt, het is eigenlijk (voor mij bijv.) een stukkie jeugdsentiment, tevens is het tegenwoordig een collectorsitem.
Gebruikersavatar
Jessica Griffel
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
307
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 10:07

Re: Welkom in de Gamers keet

AlfistGTV6 schreef:Oh god.....de NES?? :lol
Damn.....ik kan me dat plastic pistooltje nog erg goed herinneren, plus de eerste Mario Bros niet te vergeten. ;)
\/ oohh jaa Mario Bros was ook super!

Edit: Sorry voor PP wou het bericht knippen en plakken naar mijn eerdere bericht maar drukte perongelijk op bevestig :$

\/ Whahaha ik ken het xD heb ik ook wel eens last van haha.

Laatst gewijzigd door Jessica Griffel op ma 05 mar 2012, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Welkom in de Gamers keet

Op mijn kamer heb ik de Gamecube weer aangesloten. Tales Of Symphonia!! :wub
En pas geleden heb ik weer pokemon Blue gespeeld. Aaaah de nostalgie :D
Duck Hunt speelde ik ook supervaak, maar dan wel bij een vriend. En die hond irriteerde me altijd met zijn gelach. Ergens jammer dat je 'm niet neer kon schieten xD
Gebruikersavatar
Muisjee
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
ma 27 feb 2012, 09:59

Re: Welkom in de Gamers keet

raar dat ik dit nooit eerder heb gezien, maar ik zet mijn lijstje er ook bij!

skyrim, oblivion, left4dead 1 en 2, de hele assassins creed reeks, fable, portal 2,
Batman, mirror's edge, the walking dead, dance central, rise of nightmares, burnout paradise,
lego harry potter, american Mcgee's alice, alice madness returns, alle professor layton's, plants vs. zombies, alle harry potter games, dragon age, borderlands 2, mini ninjas, overlord, spore,
settlers, sims medieval, sims 1, sims 2, rollercoaster- en zootycoon en hamsterball:p
pikmin 2, the incredibles, mario super smash football, harvest moon.
en mijn oude favorieten op de NES Super mario, Super mario bros. 3, chip 'n dale, ducktales, kirby.
en op de sega alle sonic games.

als ik dat zo bekijk is het een hele lijst, in plaats van een lijstje:p
Different denotes neither bad nor good,
but it certainly means 'not the same'.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie