Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Thandruil
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
18
Lid geworden op:
di 04 mei 2010, 23:51

Re: De top 1 game: Tiberian Twilight

Ik heb de BETA gespeeld en ik dacht echt zo van: ****! Het spel is echt verlept, tenminste de multiplayer die ik gespeeld heb.Geeneens gebouwen. Het enige dat je kan doen is zones overnemen waardoor je punten krijgt met mannetjes die je met één MCV maakt zonder andere gebouwen!
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: De top 1 game: Tiberian Twilight

/\ Daar ben ik het dus niet mee eens. In eerdere C&C's was het eigenlijk zo van 'wie de meeste troepen heeft wint'. Met C&C4, heb je een mobiele basis, een troepenlimiet en verschillende klassen, waardoor het spel stukken strategischer wordt. Ik snap nou niet wat daar fout en verlept aan is, een spel strategischer dan hun voorgangers.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: De top 1 game: Tiberian Twilight

Thandruil schreef:Ik heb de BETA gespeeld en ik dacht echt zo van: ****! Het spel is echt verlept, tenminste de multiplayer die ik gespeeld heb.Geeneens gebouwen. Het enige dat je kan doen is zones overnemen waardoor je punten krijgt met mannetjes die je met één MCV maakt zonder andere gebouwen!
Denk aan je taal 8-)
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie