Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

182 berichten • Pagina 8 van 10

Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Het Settlers 7 topic

Cool! Ik wil hem ook. Waarschijnlijk word het eerst nog even sparen, maar op een dag heb ik hem in mijn bezit. :twisted
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Het Settlers 7 topic

Zo even een nieuw bannertje gecrieerd. Maar ik ben de demo momenteel aan het downloaden. Ik wil het spel wel eens in het echt beleven dan de talloze filmpjes een screens te bekijken. Maar helaas heb ik nog een lange resterende tijd te gaan. Maar voor je het weet zit ik dit spel ook te spelen. Wanneer ik de officiële game ga aanschaffen is nog de vraag. En over die handleiding, kun je geen print screens maken? Ik kan het ook wel begrijpen dat je daar je vingers niet aan wilt branden. Die handleiding is overigens niet voor niets beveiligd. ;-)
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Het Settlers 7 topic

OK, ik weet dat het laat is, maar ik heb op dit moment een verjaardag. Ik was dus bezig met het downloaden van de demo, maar nou bleek dat ik in het begin af aan al een verkeerd knopje heb ingedrukt. Maar ik heb geen zin om hem weer te gaan downloaden. Morgen is er weer een nieuwe dag met nieuwe rondes en nieuwe kansen. ;)
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: Het Settlers 7 topic

Wat jullie een paar pagina's terug zeiden over dat ik de game zelf moest kopen is ook juist het probleem. Ik HEB genoeg geld enzo, alleen ik mag gewoon niet zomaar computerspellen enzo kopen, eigenlijk best vreemd nu ik het zo lees.

Maarja, als ik er over een paar dagen weer over begin MET m'n moeder erbij gaat het misschien beter (A)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: Het Settlers 7 topic

Uhmm... ik heb nu die demo gedownload enzo.
Maar hoe moet je die demo aan de praat krijgen?! Ik zie héél veel bestandjes enzo, maar welke moet ik dus hebben voor die demo?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: Het Settlers 7 topic

Haha xD jammer dat teamleden niet die prijs van de leukste forumpost ofzo kunnen winnen, anders was dit een goede kandidaat geweest :laugh

Hij is nu heerlijk aan het installeren :P
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie