Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

182 berichten • Pagina 9 van 10

Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Het Settlers 7 topic

O, momenteel download ik de demo ook (bijna iedereen heeft hem al eigenlijk) xD . Nog 97 % :$
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Het Settlers 7 topic

O nee hé, nou blijkt het dat de demo het niet doet. Wat gaan we nou krijgen? 2 uur zitten wachten om een glimp op te vangen van dit mooi uitziende spel. Maar helaas, ik kijk wel even op een andere site voor een wel goedwerkende demo. xD
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Het Settlers 7 topic

Ja, op verschillende sites. Alleen ik zou echt niet weten op welke site. Bij mij deed de ene niet die mij er goed uitzag. :$
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Het Settlers 7 topic

^^ Oeps, twee keer het zelfde artikel verstuurd. :$
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Het Settlers 7 topic

Patch voor Settlers 7 lost aantal problemen op

Ubisoft heeft een een patch uitgebracht voor The Settlers 7: Paths to a Kingdom. Deze moet onder andere de fout in de savegames verhelpen.

Veel spelers meldden problemen met het tiende level van de game. Wanneer tijdens dit level het spel werd gesaved, stopte het spel met werken. Dit probleem zou opgelost moeten zijn met de patch. Ook worden een aantal andere problemen opgelost en zijn er Twitter- en Facebook-functionaliteiten toegevoegd aan het spel.
Multiplayerproblemen

Veel spelers melden ook problemen met het spelen van de multiplayer. Hoewel deze patch de problemen voor sommige mensen in ieder geval tijdelijk lijkt te hebben opgelost, zeggen veel spelers in het Ubisoft-forum nog steeds niet online te kunnen spelen. Tot slot schijnt de patch niet automatisch geïnstalleerd te worden in Steam-versies van het spel. Dit kan echter ook handmatig gedaan worden
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sterren
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1914
Lid geworden op:
di 16 feb 2010, 16:18

Re: Het Settlers 7 topic

Sterren schreef:Is de demo het hele spel dat je gewoon een paar dagen kan spelen of een spel dat je lang kan spelen maar met beperkte functies :?
Sorry dat ik het 2 keer vraag... :$ ...maar hoe zit dat?
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Het Settlers 7 topic

^^ Ik heb hem uiteindelijk wel gekocht. Aangezien Napoleon-Total War tegen viel. Ik had hem verwisseld met Ages of Empires. XD The Settlers7 heeft op zich wel wat. Ten minste dat vind ik. Ik ben er verslaafd aan. XD
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Babsy
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
39
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 22:20

Re: Het Settlers 7 topic

The Settlers 7, de game is weer erg leuk! Heb hem mogen reviewen en vond het erg tof om de game te mogen ontvangen :D Heb er al wat tijd ingestoken tussen de bedrijven door en het speelt weer als vanouds leuk! :D
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Het Settlers 7 topic

Babsy schreef:The Settlers 7, de game is weer erg leuk! Heb hem mogen reviewen en vond het erg tof om de game te mogen ontvangen :D Heb er al wat tijd ingestoken tussen de bedrijven door en het speelt weer als vanouds leuk! :D
Staat die review al op Female Gamers, had ik hem al gemeld hier? Weet het effe niet meer.

Ik vind het erg leuk maar een stuk lastiger dan de vorige versies. Maar ik heb vanaf 4 niet meer echt gespeeld dus dan is het erg wennen. :$
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie