Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

53 berichten • Pagina 3 van 3

Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: League of Legends

^heartseeker ashe heeft
. . ..
> v >
. . . . ..
si lve rig
haar ????

idk maar met de woad en sherwood is het juist dat het echt
. .

boSSIG
is
en
ja
idk
hout

en ja les do it LETS BECOM A RANKED TEAM 8)

when i get level 30
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: League of Legends

^Als ik mijn ranked games eindelijk es zal spelen dan zal ik gwn Wood divison V zijn :)

Mensjes die nog vrij zijn morgen. Morgen om 19:00 / 20:00 ? Een simsnieuws potje doen ? :) De vorige keer ging helaas niet door omdat ik onverwachts ergens heen moest ;-;
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: League of Legends

Mijn excuses voor de vorige x alweer.. Was het vergeten ;-; Laat het afspreken maar niet aan mij over zo te zien ben ik er vreselijk in D:
Afbeelding
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: League of Legends

Ik was er wel, Shame on u xD ^

Ehm nou ja ik heb do-za zeker tijd. Jongens kies een datum en ik ben dr :D?

Dus als je mee wil doen met team simsnieuws (yay ik ben gister lvl 30 geworden :3) dan vul hier je tijden in en dan kunnen we een keer met z'n allen.

Ik streep voor mezelf even vr half 6 tot half 10 weg. De rest mag gekozen worden ;)

V Maakt niet uit ik speel nog geen ranked ik vind aram juist leuk. las je wilt doe je gewoon mee hoor we nodigen iedereen uit, niet alleen mensen uit level 30 ;)

Laatst gewijzigd door Lestis op di 27 mei 2014, 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: League of Legends

Dus om even een knoop door te hakken:

Zaterdag 20:00?

Heb ik iedereen? Ik weet zeker dat ik Rita heb. Nou ja, mij kan je toevoegen onder de naam LeeEstes (let even op de hoofdletters). Als je je naam hier zet voeg ik je sowieo toe want ik ben wel is geneigd friendrequest die zo maar komen gewoon te weigeren en dan weiger ik je straks x)
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: League of Legends

Wat vinden jullie van de nieuwe Nami skin ? Rivir Spirit Nami ? Ik heb serieus een maand gewacht todat hij eindelijk uitgebracht werd :)
Afbeelding
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: League of Legends

Ik snap je punt ^ Maar dan zou je net als bij zoiets als runescape of world of warcraft je verder kunnen kopen. En dat trekt minder spelers. Ik vind de skin erg gaaf maar ik vind denk ik die andere toch mooier (naam kwijt). Wel vind ik hem erg kleurrijk.

Ik vind dryad soraka erg mooi. Mijn vriend is altijd mijn supp en heeft die nu gekocht :)

Ik vind snowstorm sivir ook erg mooi :3
Gebruikersavatar
Morsmordre
Snackventer Snackventer
Berichten:
84
Lid geworden op:
zo 22 sep 2013, 18:34

Re: League of Legends

simsverslaaft schreef:Ik vind hem wel mooi, maar ik snap nog steeds het nut niet van die skins. Als je champion er nou meer power door kreeg...
Voor de meeste spelers is een skin laten zien dat je die champ goed beheerst of dat je er heel graag mee speelt.

Ik heb inmiddels denk ik voor 200 euro aan skins :$ Heb bijna alles van Orianna, Teemo, Lulu en Ahri en een paar skins die inmiddels niet meer te krijgen zijn. ;D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie