Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

arnoud
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
104
Lid geworden op:
wo 01 jun 2011, 07:42

ps3 vs xbox 360

ik vraag me af welke ik moet kiezen ik twijfel namelijk erg ik speel heel heel erg gevarieerd eigelik zoonbeetje alles en weet nouwelijks wat de plus en minpunten zijn van bijde consoles kan iemand me dat even uitleggen.

PS: hoeveel mb heb je ongeveer nodig voor alleen gammes maar wel veel games
de enige logica die ik leuk vind is onlogica
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: ps3 vs xbox 360

Misschien heb je hier wat aan: Klik :)

Mijn vriend en ik hebben een aardige collectie van games, en zetten alle games op een 32GB usb stick. De gene die we niet meer spelen halen we er gewoon van af :) Dus over de ruimte hoef je je niet zo druk om te maken :P

V Xbox dient ook als DVD speler, en heeft ook goede graphics als je een goede tv hebt tenminste.
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: ps3 vs xbox 360

Oh hee.. Ik dacht dat dit een topic was waar je moest zeggen welke beter was! Sorry dan :$
Laat ik het beter beschrijven..

Zelf zou ik kiezen voor de XBOX 360, echter, als je van Kinect houdt althans.
Als je liever gaat voor gewoon controller en mooie graphics zou ik kiezen voor de Playstation 3.
De Playstation 3 dient ook nog een als een dvd-speler dus dat is ook mooi meegenomen!
Zelf weet ik niet zoveel af van de Playstation 3, maar als je een graphics persoon bent zou ik voor die gaan!
Zelf zie ik niet heel veel verschil tussen de Xbox en de Playstation 3 :)!
Als je aankomt op geheugen weet ik daar niks van af, daar moet je Ans haar berichtje voor kijken :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
superfan
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3203
Lid geworden op:
do 28 jan 2010, 19:43

Re: ps3 vs xbox 360

kijk vooral naar de controller!
kijk welke het best in je hand past etc..
als je wil betalen voor een goede multiplayer en soms een storing hebben kies xbox
als je gratis multiplayer wilt kies je best ps3
Afbeelding
Gebruikersavatar
Qben
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
di 17 jul 2012, 12:38

Re: ps3 vs xbox 360

Er komen nieuwe consoles aan he Bij de e3 aan aangekondigd 2013 op zijn vroegst kerst komt de nieuwe xbox De nieuwe playstation 3 is nog niks uit gelekt als ik Zou kiezen xbox360

De console van nu zijn niet echt zo heel mooi meer kwa graphic en ik hou niet echt van controleer in mijn handen Kies voor een computer :love

Groetjes
In bezit van een Ultra PC

Intel Core i7 3960x is ready to go.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie