Ben naast het "spammen" op het forum ook bezig met de sims te spelen
heb op m'n eigen topic even een paar mooie plaatjes gezet van interieuren en 1 van m'n simmies, ga nu wat plaatjes schieten van m'n sims op vakantie om ze ook op m'n topic te kunnen zetten
Momenteel heb ik nog geen lasten gehad door die nieuwe patch. Voor mijn gevoel ziet het er wel redelijk goed uit. Trouwens, wat een leuk spelletje. Eerlijk gezegd nog nooit eerder van gehoord. Maar ziet er wel leuk uit!
Jaa
Over wat jullie zeiden over de interacties tussen die mensjes.. en allemaal zo gezellig gekleurd en je hoeft niet per se zo veel oorlog te voeren, lekker een strategie game, daar hou ik wel van
Hoe krijgt men massaal nieuwe spelers? Hiki heeft het antwoord.
Gewoon een forum openen en daar nogal aantrekkelijke screens in plaatsen. Goed bedacht trouwens, had een idee van mij kunnen zijn (niet dus).
O, trouwens, ik vind deze game ook nogal aantrekkelijk. Heeft iemand een link (of die is al reeds geplaatst) van de demo? Lijkt me erg leuk. Misschien overtuigt die demo mij dan helemaal.
Ik las net trouwens dat je alleen het spel kan spelen als je internetverbinding hebt.
Ook single player ofzo. Omdat Ubisoft piraterij tegen wilde houden ofzo? Als de server van Ubisoft eruit ligt kun je dus ook niet spelen, dat is wel een minpunt vind ik. Of valt het wel mee?
Ik heb het nog niet meegemaakt dat de server eruit gevlogen is, Hiki wel 1 keer geloof ik.
Het heeft ook pluspunten: Je kan je saved games vanaf meerdere computers openen als je op je account inlogd. Ook heb je een online vriendensysteem, zo heb ik Hiki in mijn vriendenlijst staan en kan ik hem uitnodigingen voor een online match of hem een email sturen binnen Settlers.