Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

48 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Win Sims 3 Luxe met de 3e S3N 1 jaar wedstrijd

Afbeelding

Sims 3 Nieuws bestaat 1 jaar en dat vieren we uitgebreid onder andere met 3 wedstrijden, de eerste wedstrijd waarmee forumleden 1000 Simpoints konden winnen is afgerond en ook de wedstrijd waarmee jullie de Engelstalige Sims 3 Prima Guide konden winnen is inmiddels afgerond.

Bij de 3e en laatste wedstrijd kun je Sims 3 Luxe - accessoires pakket winnen.

Ook deze wedstrijd is weer vrij simpel en jullie hoeven alleen maar de vraag te beantwoorden:

Sims 3 Nieuws heeft tot nu toe 2 themaweken gehad, noem één van deze twee thema's.

Uit alle goede inzendingen wordt automatisch 1 winnaar getrokken en die krijgt Sims 3 Luxe dan van ons thuisgestuurd.

Je kunt tot dinsdag 30 Maart 20:00 uur meedoen! Iedereen veel succes gewenst!

Sims 3 Nieuws Wedstrijd formulier

Heb je nog vragen of opmerkingen dan kun je die in dit topic op ons forum kwijt.

Afbeelding
Voorwaarden bij deelname: Mocht je je niet aan deze voorwaarden houden dan behouden wij het recht om je te diskwalificeren.

* Alleen leden van ons forum kunnen deelnemen (een account is dus vereist).
* Je mag 1 keer per wedstrijd deelnemen. Totaal zullen er 3 wedstrijden komen verspreid over 3 weken. Aan alle 3 de wedstrijden mag je deelnemen. Dus je mag 1 keer per week, per wedstrijd een inzending doen.
* Een vervolg op de vorige voorwaarde; Er mag maar 1 inzending per week, per wedstrijd van hetzelfde IP-adres afkomen. Dus meerdere inzendingen per huishouden is niet mogelijk.
* Zodra je een wedstrijd gewonnen hebt mag je niet meer meedoen aan één van de andere resterende wedstrijden die georganiseerd worden voor de 1 jarige verjaardag van S3N.
* Deelnemers moeten in Nederland of België wonen.
* Teamleden en gezinsleden van de teamleden mogen niet deelnemen.
* Je antwoord op deze prijsvraag moet voor dinsdag 23 Maart 20:00 uur binnen zijn.
* De uitslag van iedere wedstrijd wordt nog diezelfde week bekend gemaakt als dat de wedstrijd geëindigd is.
* De winnaars krijgen de prijzen thuis gestuurd: daar hebben we je huisadres voor nodig. Hier zullen we alleen naar vragen als je daadwerkelijk gewonnen hebt via het opgegeven email-adres.
* Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Win Sims 3 Luxe met de 3e S3N 1 jaar wedstrijd

Hmm,,, deze wedstrijd sla ik toch maar over ;) . Ik heb hem al. xD Ik koop die uitbreidings pakketen zo SNEL mogelijk. Vaak al 2 dagen voor de release datum. :$
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: Win Sims 3 Luxe met de 3e S3N 1 jaar wedstrijd

Ik doe ook niet mee, ik heb 'm ook al.

Ik hoop dat er niet van die flauwe mensen mee gaan doen die het spel al hebben, dat is een beetje lullig voor de deelnemers die het spel nog niet hebben :P

Zometeen zijn er maar 5 deelnemers ofzo :sweatdrop

Naja, veel succes voor de mensen die WEL meedoen ;)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie