Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

17 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Kyra Huiskamp
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
47
Lid geworden op:
vr 30 okt 2009, 12:01

Kyra Huiskamp's verslag van de S3N Meeting bij Hiki.

Een verslag van zondag 7 maart:

10:00 (zondagochtend)
Mijn wekker gaat. Eindelijk gaan we (mijn vader en ik) naar Amsterdam vandaag. Ik heb er zoveel zin in, maar vind het ook wel een beetje spannend, ik ga vandaag namelijk voor het eerst in mijn eigen auto naar Amsterdam.

Afbeelding

11:00
We stappen in de auto en vertrekken naar Amsterdam. Onderweg niet veel oponthoud gehad, we hebben gewoon in 1 keer door kunnen rijden zonder files. Ik heb tot Den Haag gereden, daarna heeft mijn vader verder gereden.

13:00
We zijn in Amsterdam, nu nog een parkeerplekje vinden. Die hebben we gevonden en nu nog op zoek naar het huis van Hiki. We hebben het gevonden, we bellen aan en de deur gaat open. Ben wel benieuwd naar het gezicht achter Hiki. Als we de trap op lopen horen we Nana (de hond van Hiki) al piepen, dus we weten waar we naartoe moeten. Als we binnenkomen, zien we overal sims spullen liggen.

Afbeelding

13:30
De rest van de mensen komen ook aan. O.a. Kyta (met kinderen), Xelles, Snateraar, Patricia en LotsOfNothing. Ben heel benieuwd naar de gezichten achter de namen. Daar kom ik dan ook snel achter. ’s Middags was er ook taart, kersenvlaai en appelvlaai. Iedereen nam een stukje van de kersenvlaai of een stukje van de appelvlaai, alleen Patricia wilde van allebei een stukje. Daar moest iedereen heel erg om lachen. In het vervolg krijgt Patricia dus 2 stukken taart als er iemand jarig is, dus houd er maar vast rekening mee als Patricia komt ;).

Iedereen had dingen meegenomen om te eten en te drinken, zo hadden wij bitterballen, frikandellen en pikanto’s meegenomen. Nu was het zo dat iedereen zei dat Patricia de laatste bitterbal had opgegeten, maar dat was helemaal niet zo. Chantal had namelijk de laatste bitterbal opgegeten en ook het laatste stukje frikandel. Patricia heeft wel de laatste marshmallow opgegeten. Het was ’s middags erg gezellig. Het ging vooral over de sims, was erg leuk en interessant. Ik heb weer nieuwe dingen gehoord en ook dingen die ik al wist.

Maar er zijn ook ‘belangrijke’ dingen besproken, maar daar mag ik het niet over hebben (logisch natuurlijk). Het was vooral erg gezellig om er die middag bij te zijn.

Er zijn een aantal mensen waarbij een aantal dingen fout gingen. Zoals bij Xelles en Patricia, zij hadden allebei een beetje moeite om dingen op te eten en dat viel dus steeds op de grond. Er waren ook paaseitjes die vielen, dat vond Nana ook heel lekker, maar dat was niet zo een goed idee om dat aan Nana te geven. Nana vond het allemaal niet zo erg, ze wist wel waar ze moest gaan zitten of liggen.

Aan het einde van de middag heeft Snateraar nog een bijnaam gekregen van Patricia. Dit is geworden Snaatje. Ik heb niet echt meegekregen waarom hij die heeft gekregen, maar ik heb het wel meegekregen.

Afbeelding

17:45
De pizza’s gaan de oven in. Er waren een heleboel pizza’s, zoals: zalm, mozarellla, olijven en nog een aantal soorten. Ook was er lasagne en Turks brood. Er werd allemaal lekker van gegeten. Aan het einde waren nog 6 hele pizza’s over, dus Hiki eet de eerstkomende dagen waarschijnlijk pizza :tongue . Toen Xelles zijn bordje vol had geschept, toen heeft hij zijn bekertje nog in elkaar gestapt. En tijdens het eten liet hij weer van alles vallen, toen heeft Patricia hem een label opgeplakt. Dit is het label dat Xelles heeft gekregen van Patricia: jij morst altijd!

19:00
Mijn vader en ik besluiten om naar huis te gaan, want we moesten nog 2 uur naar huis rijden. Ik heb het hele stuk terug gereden. Dat ging allemaal goed alleen was het onderweg een beetje druk.

Afbeelding

Het meisje met de witte sjaal (Kyra)
Afbeelding

Tot het WK turnen in Rotterdam :D
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Kyra Huiskamp's verslag van de S3N Meeting bij Hiki.

Op een punt ben ik het wel met je eens. Ik vind het ook altijd eng om nieuwe gezichten te ontmoeten waar je als nog veel mee gepraat hebt. Dat vind ik wel een nadeel van internet. :sneaky Maar er zijn ook super veel voordelen van internet duss,,, achja :blush
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Kyra Huiskamp's verslag van de S3N Meeting bij Hiki.

Goed verslag Kyra :thumbup

Maar ik raad aan de volgende keer beter op de vallende paaseitjes te letten.
Chocolade kan heel giftig voor honden zijn en kunnen ze dood aan gaan...
Ligt er een beetje aan welke choclade hij eet en hoeveel..maar aangezien het zo'n klein hondje is..
Denk niet dat jullie dat op je geweten willen hebben bij die lieve Koe-hond van Hiki :wink

Voor zover dit dierenspreekuur :laugh

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie