10:00 (zondagochtend)
Mijn wekker gaat. Eindelijk gaan we (mijn vader en ik) naar Amsterdam vandaag. Ik heb er zoveel zin in, maar vind het ook wel een beetje spannend, ik ga vandaag namelijk voor het eerst in mijn eigen auto naar Amsterdam.

11:00
We stappen in de auto en vertrekken naar Amsterdam. Onderweg niet veel oponthoud gehad, we hebben gewoon in 1 keer door kunnen rijden zonder files. Ik heb tot Den Haag gereden, daarna heeft mijn vader verder gereden.
13:00
We zijn in Amsterdam, nu nog een parkeerplekje vinden. Die hebben we gevonden en nu nog op zoek naar het huis van Hiki. We hebben het gevonden, we bellen aan en de deur gaat open. Ben wel benieuwd naar het gezicht achter Hiki. Als we de trap op lopen horen we Nana (de hond van Hiki) al piepen, dus we weten waar we naartoe moeten. Als we binnenkomen, zien we overal sims spullen liggen.

13:30
De rest van de mensen komen ook aan. O.a. Kyta (met kinderen), Xelles, Snateraar, Patricia en LotsOfNothing. Ben heel benieuwd naar de gezichten achter de namen. Daar kom ik dan ook snel achter. ’s Middags was er ook taart, kersenvlaai en appelvlaai. Iedereen nam een stukje van de kersenvlaai of een stukje van de appelvlaai, alleen Patricia wilde van allebei een stukje. Daar moest iedereen heel erg om lachen. In het vervolg krijgt Patricia dus 2 stukken taart als er iemand jarig is, dus houd er maar vast rekening mee als Patricia komt

Iedereen had dingen meegenomen om te eten en te drinken, zo hadden wij bitterballen, frikandellen en pikanto’s meegenomen. Nu was het zo dat iedereen zei dat Patricia de laatste bitterbal had opgegeten, maar dat was helemaal niet zo. Chantal had namelijk de laatste bitterbal opgegeten en ook het laatste stukje frikandel. Patricia heeft wel de laatste marshmallow opgegeten. Het was ’s middags erg gezellig. Het ging vooral over de sims, was erg leuk en interessant. Ik heb weer nieuwe dingen gehoord en ook dingen die ik al wist.
Maar er zijn ook ‘belangrijke’ dingen besproken, maar daar mag ik het niet over hebben (logisch natuurlijk). Het was vooral erg gezellig om er die middag bij te zijn.
Er zijn een aantal mensen waarbij een aantal dingen fout gingen. Zoals bij Xelles en Patricia, zij hadden allebei een beetje moeite om dingen op te eten en dat viel dus steeds op de grond. Er waren ook paaseitjes die vielen, dat vond Nana ook heel lekker, maar dat was niet zo een goed idee om dat aan Nana te geven. Nana vond het allemaal niet zo erg, ze wist wel waar ze moest gaan zitten of liggen.
Aan het einde van de middag heeft Snateraar nog een bijnaam gekregen van Patricia. Dit is geworden Snaatje. Ik heb niet echt meegekregen waarom hij die heeft gekregen, maar ik heb het wel meegekregen.

17:45
De pizza’s gaan de oven in. Er waren een heleboel pizza’s, zoals: zalm, mozarellla, olijven en nog een aantal soorten. Ook was er lasagne en Turks brood. Er werd allemaal lekker van gegeten. Aan het einde waren nog 6 hele pizza’s over, dus Hiki eet de eerstkomende dagen waarschijnlijk pizza

19:00
Mijn vader en ik besluiten om naar huis te gaan, want we moesten nog 2 uur naar huis rijden. Ik heb het hele stuk terug gereden. Dat ging allemaal goed alleen was het onderweg een beetje druk.

Het meisje met de witte sjaal (Kyra)