Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

50 berichten • Pagina 3 van 3

Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: 5 woorden rijmverhaal

Pas geleden was beneden een naaimachine die een kanarie had die niet kon naaien. Dus schreef mijn moeder zijn contract waarin stond dat rond 12.00 de stekker van de wekker uit tijdloosheid bij mijn zij moest tetteren, omdat het gat van nablijven in de pin moest. Toen kwam mijn moeder en noemde wat vogelsoorten. Dat tegendeel bewees een mees door roodborstjes bloot en groot tegen het eenpersoons bed te gooien met kaas vet. Maar Rihanna kwam toen Bam doen naast mijn magere hein alsof hij een grote boodschap ging doen op een bezwete oude sok met heleboel vet erin. Niemand rook dat ook, maar raar genoeg een poef van natte trompetten. Toch pletten olifantjes soms muggen die vliegen rond in bossen en flossen hun bilharen met Oreo flos. Soms wassen ze jassen, waardoor Riga in de pin zit en daarom kon hij wel leven met ome Ed. Desondanks schaterden wij door mij vierhonderd dakloze kippen bij klippen en nooit schapen. Thuis slapen heeft geen nut, dus prut is sinds mijn kennis pijn heeft . Trouwens, met veel vet kan ninja hond heel gezond mijn ninja kat vind dat niet. Tandeloze kat vindt dat ook maar als kip mals is eet ik mezelf dik totdat
Afbeelding
Gebruikersavatar
marielovethesims3
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
29
Lid geworden op:
di 17 jul 2012, 11:52

Re: 5 woorden rijmverhaal

Pas geleden was beneden een naaimachine die een kanarie had die niet kon naaien. Dus schreef mijn moeder zijn contract waarin stond dat rond 12.00 de stekker van de wekker uit tijdloosheid bij mijn zij moest tetteren, omdat het gat van nablijven in de pin moest. Toen kwam mijn moeder en noemde wat vogelsoorten. Dat tegendeel bewees een mees door roodborstjes bloot en groot tegen het eenpersoons bed te gooien met kaas vet. Maar Rihanna kwam toen Bam doen naast mijn magere hein alsof hij een grote boodschap ging doen op een bezwete oude sok met heleboel vet erin. Niemand rook dat ook, maar raar genoeg een poef van natte trompetten. Toch pletten olifantjes soms muggen die vliegen rond in bossen en flossen hun bilharen met Oreo flos. Soms wassen ze jassen, waardoor Riga in de pin zit en daarom kon hij wel leven met ome Ed. Desondanks schaterden wij door mij vierhonderd dakloze kippen bij klippen en nooit schapen. Thuis slapen heeft geen nut, dus prut is sinds mijn kennis pijn heeft . Trouwens, met veel vet kan ninja hond heel gezond mijn ninja kat vind dat niet. Tandeloze kat vindt dat ook maar als kip mals is eet ik mezelf dik totdat treinen kaas en blaas uit mijn maag komen zodat
Live for the sims, the sims live for you !

Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 5 woorden rijmverhaal

Bij allebei klopt het niet. :sweatdrop
Kijk even de begin post hoe je verder moet met dit verhaal namelijk, ik pak hem op bij waar ik gebleven was, aangezien die bij allebei niet klopt.

Het onderstreepte is fout, dus dat haal ik weg.
marielovethesims3 en siepiemischa16 schreef: ...

Tandeloze kat vindt dat ook maar als kip mals is eet ik mezelf dik totdat treinen kaas en blaas uit mijn maag komen zodat
Pas geleden was beneden een naaimachine die een kanarie had die niet kon naaien. Dus schreef mijn moeder zijn contract waarin stond dat rond 12.00 de stekker van de wekker uit tijdloosheid bij mijn zij moest tetteren, omdat het gat van nablijven in de pin moest. Toen kwam mijn moeder en noemde wat vogelsoorten. Dat tegendeel bewees een mees door roodborstjes bloot en groot tegen het eenpersoons bed te gooien met kaas vet. Maar Rihanna kwam toen Bam doen naast mijn magere hein alsof hij een grote boodschap ging doen op een bezwete oude sok met heleboel vet erin. Niemand rook dat ook, maar raar genoeg een poef van natte trompetten. Toch pletten olifantjes soms muggen die vliegen rond in bossen en flossen hun bilharen met Oreo flos. Soms wassen ze jassen, waardoor Riga in de pin zit en daarom kon hij wel leven met ome Ed. Desondanks schaterden wij door mij vierhonderd dakloze kippen bij klippen en nooit schapen. Thuis slapen heeft geen nut, dus prut is sinds mijn kennis pijn heeft . Trouwens, met veel vet kan ninja hond heel gezond mijn ninja kat vind dat niet. Tandeloze kat vindt dat ook, maar als kip mals is stopt een dikke teen zijn

(de volgende moet nu een zin beginnen met de n, en de tweede en vierde letter van de zin van vijf letters die er achter worden gezet moeten rijmen. Simpel zat!)
Gebruikersavatar
Lisaav
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
344
Lid geworden op:
di 08 dec 2009, 13:30

Re: 5 woorden rijmverhaal

Pas geleden was beneden een naaimachine die een kanarie had die niet kon naaien. Dus schreef mijn moeder zijn contract waarin stond dat rond 12.00 de stekker van de wekker uit tijdloosheid bij mijn zij moest tetteren, omdat het gat van nablijven in de pin moest. Toen kwam mijn moeder en noemde wat vogelsoorten. Dat tegendeel bewees een mees door roodborstjes bloot en groot tegen het eenpersoons bed te gooien met kaas vet. Maar Rihanna kwam toen Bam doen naast mijn magere hein alsof hij een grote boodschap ging doen op een bezwete oude sok met heleboel vet erin. Niemand rook dat ook, maar raar genoeg een poef van natte trompetten. Toch pletten olifantjes soms muggen die vliegen rond in bossen en flossen hun bilharen met Oreo flos. Soms wassen ze jassen, waardoor Riga in de pin zit en daarom kon hij wel leven met ome Ed. Desondanks schaterden wij door mij vierhonderd dakloze kippen bij klippen en nooit schapen. Thuis slapen heeft geen nut, dus prut is sinds mijn kennis pijn heeft . Trouwens, met veel vet kan ninja hond heel gezond mijn ninja kat vind dat niet. Tandeloze kat vindt dat ook, maar als kip mals is stopt een dikke teen zijn nootjes in een spin waardoor Renee niet rennend slapen kon
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: 5 woorden rijmverhaal

Pas geleden was beneden een naaimachine die een kanarie had die niet kon naaien. Dus schreef mijn moeder zijn contract waarin stond dat rond 12.00 de stekker van de wekker uit tijdloosheid bij mijn zij moest tetteren, omdat het gat van nablijven in de pin moest. Toen kwam mijn moeder en noemde wat vogelsoorten. Dat tegendeel bewees een mees door roodborstjes bloot en groot tegen het eenpersoons bed te gooien met kaas vet. Maar Rihanna kwam toen Bam doen naast mijn magere hein alsof hij een grote boodschap ging doen op een bezwete oude sok met heleboel vet erin. Niemand rook dat ook, maar raar genoeg een poef van natte trompetten. Toch pletten olifantjes soms muggen die vliegen rond in bossen en flossen hun bilharen met Oreo flos. Soms wassen ze jassen, waardoor Riga in de pin zit en daarom kon hij wel leven met ome Ed. Desondanks schaterden wij door mij vierhonderd dakloze kippen bij klippen en nooit schapen. Thuis slapen heeft geen nut, dus prut is sinds mijn kennis pijn heeft . Trouwens, met veel vet kan ninja hond heel gezond mijn ninja kat vind dat niet. Tandeloze kat vindt dat ook, maar als kip mals is stopt een dikke teen. Zijn neef had een plat gat
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 5 woorden rijmverhaal

Pas geleden was beneden een naaimachine die een kanarie had die niet kon naaien. Dus schreef mijn moeder zijn contract waarin stond dat rond 12.00 de stekker van de wekker uit tijdloosheid bij mijn zij moest tetteren, omdat het gat van nablijven in de pin moest. Toen kwam mijn moeder en noemde wat vogelsoorten. Dat tegendeel bewees een mees door roodborstjes bloot en groot tegen het eenpersoons bed te gooien met kaas vet. Maar Rihanna kwam toen Bam doen naast mijn magere hein alsof hij een grote boodschap ging doen op een bezwete oude sok met heleboel vet erin. Niemand rook dat ook, maar raar genoeg een poef van natte trompetten. Toch pletten olifantjes soms muggen die vliegen rond in bossen en flossen hun bilharen met Oreo flos. Soms wassen ze jassen, waardoor Riga in de pin zit en daarom kon hij wel leven met ome Ed. Desondanks schaterden wij door mij vierhonderd dakloze kippen bij klippen en nooit schapen. Thuis slapen heeft geen nut, dus prut is sinds mijn kennis pijn heeft . Trouwens, met veel vet kan ninja hond heel gezond mijn ninja kat vind dat niet. Tandeloze kat vindt dat ook, maar als kip mals is stopt een dikke teen. Zijn neef had een plat gat en deedt en eet een
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 5 woorden rijmverhaal

Pas geleden was beneden een naaimachine die een kanarie had die niet kon naaien. Dus schreef mijn moeder zijn contract waarin stond dat rond 12.00 de stekker van de wekker uit tijdloosheid bij mijn zij moest tetteren, omdat het gat van nablijven in de pin moest. Toen kwam mijn moeder en noemde wat vogelsoorten. Dat tegendeel bewees een mees door roodborstjes bloot en groot tegen het eenpersoons bed te gooien met kaas vet. Maar Rihanna kwam toen Bam doen naast mijn magere hein alsof hij een grote boodschap ging doen op een bezwete oude sok met heleboel vet erin. Niemand rook dat ook, maar raar genoeg een poef van natte trompetten. Toch pletten olifantjes soms muggen die vliegen rond in bossen en flossen hun bilharen met Oreo flos. Soms wassen ze jassen, waardoor Riga in de pin zit en daarom kon hij wel leven met ome Ed. Desondanks schaterden wij door mij vierhonderd dakloze kippen bij klippen en nooit schapen. Thuis slapen heeft geen nut, dus prut is sinds mijn kennis pijn heeft. Trouwens, met veel vet kan ninja hond heel gezond mijn ninja kat vind dat niet. Tandeloze kat vindt dat ook, maar als kip mals is stopt een dikke teen. Zijn neef had een plat gat en deedt en eet een naturist niet op. Piet zijn
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 5 woorden rijmverhaal

Pas geleden was beneden een naaimachine die een kanarie had die niet kon naaien. Dus schreef mijn moeder zijn contract waarin stond dat rond 12.00 de stekker van de wekker uit tijdloosheid bij mijn zij moest tetteren, omdat het gat van nablijven in de pin moest. Toen kwam mijn moeder en noemde wat vogelsoorten. Dat tegendeel bewees een mees door roodborstjes bloot en groot tegen het eenpersoons bed te gooien met kaas vet. Maar Rihanna kwam toen Bam doen naast mijn magere hein alsof hij een grote boodschap ging doen op een bezwete oude sok met heleboel vet erin. Niemand rook dat ook, maar raar genoeg een poef van natte trompetten. Toch pletten olifantjes soms muggen die vliegen rond in bossen en flossen hun bilharen met Oreo flos. Soms wassen ze jassen, waardoor Riga in de pin zit en daarom kon hij wel leven met ome Ed. Desondanks schaterden wij door mij vierhonderd dakloze kippen bij klippen en nooit schapen. Thuis slapen heeft geen nut, dus prut is sinds mijn kennis pijn heeft. Trouwens, met veel vet kan ninja hond heel gezond mijn ninja kat vind dat niet. Tandeloze kat vindt dat ook, maar als kip mals is stopt een dikke teen. Zijn neef had een plat gat en deedt en eet een naturist niet op. Piet zijn narcis vond dat blond niet
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: 5 woorden rijmverhaal

as geleden was beneden een naaimachine die een kanarie had die niet kon naaien. Dus schreef mijn moeder zijn contract waarin stond dat rond 12.00 de stekker van de wekker uit tijdloosheid bij mijn zij moest tetteren, omdat het gat van nablijven in de pin moest. Toen kwam mijn moeder en noemde wat vogelsoorten. Dat tegendeel bewees een mees door roodborstjes bloot en groot tegen het eenpersoons bed te gooien met kaas vet. Maar Rihanna kwam toen Bam doen naast mijn magere hein alsof hij een grote boodschap ging doen op een bezwete oude sok met heleboel vet erin. Niemand rook dat ook, maar raar genoeg een poef van natte trompetten. Toch pletten olifantjes soms muggen die vliegen rond in bossen en flossen hun bilharen met Oreo flos. Soms wassen ze jassen, waardoor Riga in de pin zit en daarom kon hij wel leven met ome Ed. Desondanks schaterden wij door mij vierhonderd dakloze kippen bij klippen en nooit schapen. Thuis slapen heeft geen nut, dus prut is sinds mijn kennis pijn heeft. Trouwens, met veel vet kan ninja hond heel gezond mijn ninja kat vind dat niet. Tandeloze kat vindt dat ook, maar als kip mals is stopt een dikke teen. Zijn neef had een plat gat en deedt en eet een naturist niet op. Piet zijn narcis vond dat blond niet trouw was. de klas is
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie