Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

50 berichten • Pagina 1 van 3

lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

5 woorden rijmverhaal

Bij dit spel is het de bedoeling dat er een verhaaltje geschreven wordt door ons allemaal. Dat doen we door aan de vorige stuk tekst telkens 5 woorden extra toe te voegen, maar
1. het 2e woord moet rijmen op het 4e woord dat word geschreven
2. de eerste letter moet beginnen met de letter waarmee de vorige post is geëindigd.
Bijvoorbeeld:
-Op een dag scheen een
-Op een dag scheen een nijdige paashaas de baas van
-Op een dag scheen een enorme paashaas de baas van Nederland, Cambodja en Venezuela te
enz...
VEEL LOL!
oja! ik begin:
Pas geleden was beneden een

Laatst gewijzigd door lenhofcreathings op za 04 feb 2012, 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.

.................................................................>Afbeelding<.................................................................
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: 5 woorden rijmverhaal

Pas geleden was beneden een naaimachine die een kanarie had die niet kon naaien. Dus schreef mijn moeder zijn contract
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: 5 woorden rijmverhaal

sommige mensen snappen het spel niet ;) Het 4e woord uit je zin moet rijmen op het tweede woord uit je zin ;)

------------
Pas geleden was beneden een naaimachine die een kanarie had die niet kon naaien. Dus schreef mijn moeder zijn contract waarin stond dat rond 12.00 de stekker van de wekker uit

( rond... de)
Afbeelding
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: 5 woorden rijmverhaal

Pas geleden was beneden een naaimachine die een kanarie had die niet kon naaien. Dus schreef mijn moeder zijn contract waarin stond dat rond 12.00 de stekker van de wekker uit tijdloosheid bij mijn zij moest

maike, thats correct!
1. het 2e woord moet rijmen op het 4e woord dat word geschreven
2. het eerste woord moet beginnen waarmee de vorige post is geëindigd.


GOEDZOOO!!! je snapt het! V

Laatst gewijzigd door lenhofcreathings op wo 09 mar 2011, 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.

.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Re: 5 woorden rijmverhaal

Pas geleden was beneden een naaimachine die een kanarie had die niet kon naaien. Dus schreef mijn moeder zijn contract waarin stond dat rond 12.00 de stekker van de wekker uit tijdloosheid bij mijn zij moest tetteren, omdat het gat van

sorry dat ik het eerst fout deed, ik snap het nu XD (geloof ik)
Afbeelding
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: 5 woorden rijmverhaal

Pas geleden was beneden een naaimachine die een kanarie had die niet kon naaien. Dus schreef mijn moeder zijn contract waarin stond dat rond 12.00 de stekker van de wekker uit tijdloosheid bij mijn zij moest tetteren, omdat het gat van nablijven in de pin moest.
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Gebruikersavatar
xBbyTiinaa
Mest analist Mest analist
Berichten:
641
Lid geworden op:
vr 26 nov 2010, 16:16

Re: 5 woorden rijmverhaal

Pas geleden was beneden een naaimachine die een kanarie had die niet kon naaien. Dus schreef mijn moeder zijn contract waarin stond dat rond 12.00 de stekker van de wekker uit tijdloosheid bij mijn zij moest tetteren, omdat het gat van nablijven in de pin moest. Toen kwam mijn moeder en
Afbeelding
Ik ben gestopt.
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: 5 woorden rijmverhaal

Pas geleden was beneden een naaimachine die een kanarie had die niet kon naaien. Dus schreef mijn moeder zijn contract waarin stond dat rond 12.00 de stekker van de wekker uit tijdloosheid bij mijn zij moest tetteren, omdat het gat van nablijven in de pin moest. Toen kwam mijn moeder en noemde wat vogelsoorten. Dat
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: 5 woorden rijmverhaal

Pas geleden was beneden een naaimachine die een kanarie had die niet kon naaien. Dus schreef mijn moeder zijn contract waarin stond dat rond 12.00 de stekker van de wekker uit tijdloosheid bij mijn zij moest tetteren, omdat het gat van nablijven in de pin moest. Toen kwam mijn moeder en noemde wat vogelsoorten. Dat tegendeel bewees een mees door
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
SimmertjeM
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
394
Lid geworden op:
za 29 mei 2010, 15:13

Re: 5 woorden rijmverhaal

Pas geleden was beneden een naaimachine die een kanarie had die niet kon naaien. Dus schreef mijn moeder zijn contract waarin stond dat rond 12.00 de stekker van de wekker uit tijdloosheid bij mijn zij moest tetteren, omdat het gat van nablijven in de pin moest. Toen kwam mijn moeder en noemde wat vogelsoorten. Dat tegendeel bewees een mees door roodborstjes bloot en groot
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: 5 woorden rijmverhaal

Pas geleden was beneden een naaimachine die een kanarie had die niet kon naaien. Dus schreef mijn moeder zijn contract waarin stond dat rond 12.00 de stekker van de wekker uit tijdloosheid bij mijn zij moest tetteren, omdat het gat van nablijven in de pin moest. Toen kwam mijn moeder en noemde wat vogelsoorten. Dat tegendeel bewees een mees door roodborstjes bloot en groot tegen het eenpersoons bed te
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: 5 woorden rijmverhaal

Pas geleden was beneden een naaimachine die een kanarie had die niet kon naaien. Dus schreef mijn moeder zijn contract waarin stond dat rond 12.00 de stekker van de wekker uit tijdloosheid bij mijn zij moest tetteren, omdat het gat van nablijven in de pin moest. Toen kwam mijn moeder en noemde wat vogelsoorten. Dat tegendeel bewees een mees door roodborstjes bloot en groot tegen het eenpersoons bed te gooien met kaas vet. Maar
Just be kind.
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 5 woorden rijmverhaal

Pas geleden was beneden een naaimachine die een kanarie had die niet kon naaien. Dus schreef mijn moeder zijn contract waarin stond dat rond 12.00 de stekker van de wekker uit tijdloosheid bij mijn zij moest tetteren, omdat het gat van nablijven in de pin moest. Toen kwam mijn moeder en noemde wat vogelsoorten. Dat tegendeel bewees een mees door roodborstjes bloot en groot tegen het eenpersoons bed te gooien met kaas vet. Maar Rihanna kwam toen Bam doen

Oké dat is best dom :$
Afbeelding
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: 5 woorden rijmverhaal

Pas geleden was beneden een naaimachine die een kanarie had die niet kon naaien. Dus schreef mijn moeder zijn contract waarin stond dat rond 12.00 de stekker van de wekker uit tijdloosheid bij mijn zij moest tetteren, omdat het gat van nablijven in de pin moest. Toen kwam mijn moeder en noemde wat vogelsoorten. Dat tegendeel bewees een mees door roodborstjes bloot en groot tegen het eenpersoons bed te gooien met kaas vet. Maar Rihanna kwam toen Bam doen naast mijn magere hein alsof

dat rijmt niet echt...en je begint niet met de eindletter...pipapanda...V

Laatst gewijzigd door lenhofcreathings op wo 08 jun 2011, 15:19, 3 keer totaal gewijzigd.

.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: 5 woorden rijmverhaal

Pas geleden was beneden een naaimachine die een kanarie had die niet kon naaien. Dus schreef mijn moeder zijn contract waarin stond dat rond 12.00 de stekker van de wekker uit tijdloosheid bij mijn zij moest tetteren, omdat het gat van nablijven in de pin moest. Toen kwam mijn moeder en noemde wat vogelsoorten. Dat tegendeel bewees een mees door roodborstjes bloot en groot tegen het eenpersoons bed te gooien met kaas vet. Maar Rihanna kwam toen Bam doen naast mijn magere hein alsof hij een grote boodschap ging
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: 5 woorden rijmverhaal

Pas geleden was beneden een naaimachine die een kanarie had die niet kon naaien. Dus schreef mijn moeder zijn contract waarin stond dat rond 12.00 de stekker van de wekker uit tijdloosheid bij mijn zij moest tetteren, omdat het gat van nablijven in de pin moest. Toen kwam mijn moeder en noemde wat vogelsoorten. Dat tegendeel bewees een mees door roodborstjes bloot en groot tegen het eenpersoons bed te gooien met kaas vet. Maar Rihanna kwam toen Bam doen naast mijn magere hein alsof hij een grote boodschap ging doen op een bezwete oude
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mira17
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
162
Lid geworden op:
vr 17 jun 2011, 16:48

Re: 5 woorden rijmverhaal

Pas geleden was beneden een naaimachine die een kanarie had die niet kon naaien. Dus schreef mijn moeder zijn contract waarin stond dat rond 12.00 de stekker van de wekker uit tijdloosheid bij mijn zij moest tetteren, omdat het gat van nablijven in de pin moest. Toen kwam mijn moeder en noemde wat vogelsoorten. Dat tegendeel bewees een mees door roodborstjes bloot en groot tegen het eenpersoons bed te gooien met kaas vet. Maar Rihanna kwam toen Bam doen naast mijn magere hein alsof hij een grote boodschap ging doen op een bezwete oude sok met heleboel vet erin.

Dit is het raarste gedicht dat ik ooit heb gelezen. Mijn eigen gedichten zijn veel beter :fluit (link bij onderschrift)
Afbeelding

Dwazen spreken om iets te zeggen te hebben
Wijzen spreken omdat ze iets te zeggen hebben
Plato

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie