Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1383 berichten • Pagina 7 van 70

Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Laatst gekopieerd?

;tand;;tand;;tand;;tand;;tand;;tand; ;tand;;tand;;tand;;tand;;tand;;tand; ;tand;;tand;;tand;;tand;;tand;;tand; ;tand;;tand;;tand;;tand; ;tand;;tand;;tand;;tand;;tand;;tand; ;tand;;tand;;tand;;tand;;tand;;tand; ;tand;;tand;;tand;;tand;;tand;;tand; ;tand;;tand;;tand;;tand;;tand;;tand; ;tand;;tand;;tand;;tand;;tand;;tand; ;tand;;tand;;tand;;tand;;tand;;tand; ;tand;;tand;;tand;;tand;;tand;;tand;


xD

Laatst gewijzigd door o0simsfreak0o op di 02 mar 2010, 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Laatst gekopieerd?

Ellen en Carrie, twee goede vriendinnen komen op het idee om een weekje te gaan kamperen met een groep. Als eerste vragen ze Chris, maar die mag niet mee want zijn ouders gaan op reis en dus moet hij op het huis passen. De anderen, Homer, Fiona, Kevin Robyn en Lee morgen wel. De vier meisjes en drie jongens gaan op pad met de landrover van Ellen's vader. Na veel geklim en gesjouw komen ze aan bij een beekje, en daar zetten ze hun tenten op. Ze hebben het er erg naar hun zin. Als ze er een paar dagen zijn, zien ze heel erg in de verte op verschillende plekken brand ontstaan. Ze besteden er niet veel aandacht aan. Midden in de nacht worden ze wakker van honderden vliegtuigen die over hun heen vliegen. Ze denken dat het de vliegtuigen zijn voor de vliegshow die op de jaarlijkse jaarmarkt wordt gehouden. Als de week voorbij is, keren ze terug naar huis. Als eerste gaan ze naar Ellen's huis. Wanneer ze daar aankomen, staan ze voor een raadsel. Er is helemaal niemand te bekennen, de honden zijn dood, de kippen zijn dood, de telefoon doet het zelfs niet meer. Er ligt geen briefje.

Ze gaan naar de anderen toe en daar is het precies hetzelfde. Alleen bij Carrie's huis ligt er een briefje. Er staat op dat er iets vreemds aan de hand is op het jaarmarktplein. Nadat ze dit hebben gelezen gaan ze op onderzoek uit. Als ze soldaten zien op het jaarmarktplein, geloven ze pas echt dat het oorlog is.

Chris komt op een gegeven moment ook bij hun groepje. Hij is ontkomen aan de soldaten. Ze beginnen met het verzinnen van allerlei plannen om de mensen die hun land bezetten dwars te zitten want ze zijn vastbesloten om uit de handen van de bezetters te blijven...
Afbeelding
Gebruikersavatar
tessiegril
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2934
Lid geworden op:
vr 04 dec 2009, 16:52

Re: Laatst gekopieerd?

Met de release van Sims 3 afgelopen juni, EA heeft een vernieuwde, schitterend, zij het enigszins leeg gevoel Threequel hun obsceen populaire franchise-en verkoop, voorspelbaar, ging door het dak. In de buurt van een en een half miljoen exemplaren verkocht in de eerste week van release alleen en het spel domineerde PC verkoop grafieken in 2009; het is paardrijden consequent hoog in vele gebieden sinds die tijd.

Als een lange tijd fan van de Sims 2, was ik enigszins teleurgesteld met Sims 3, maar gezien het feit dat ik was gekomen in de franchise bij de Sims 2 al twee fantastische uitbreidingen onder de gordel in de vorm van "Nightlife" en "universiteit", ik was nogal verwend in termen van wat een nieuwe Sims-ervaring was. Een nieuw spel natuurlijk, betekent dat elke expansie had gewreven uit en voor mij waren de kale botten teleurstellend na het vroegere rijke feest van acht uitbreidingen en talrijke spullen pakken.

Het spel was ontegenzeggelijk prachtig, met een aantal fantastische functies, zoals collectable items, vissen en tuinieren hobby's, en misschien wel het beste van alles, een echte open wijk met een gelukzalige gebrek aan laad-schermen. Echter, dit is de basis spel, de gameplay voelde een beetje dun op de grond en ik was nog steeds pijn van het verlies van mijn geliefde 'Universiteit', 'Open voor Business' en 'Seasons' uitbreidingen. Niet alleen dat, maar waren er slechts een handvol van de sterfgevallen waarbij naar mijn Sims kwelling, dus alles wat ik kon doen was Huff en bladerdeeg en wacht ongeduldig op de eerste uitbreiding, The Sims 3: Wereld Avonturen naar behoren gevolgd zes maanden later en we waren uit.

Als Sims 3 is op de vorm van vorige incarnaties volgen het patroon van de uitbreidingen loopt grofweg een om de zes maanden een pak dingen tussen. Nauwelijks was 'Wereld Avonturen' uit, dan het internet geruchtenmolen kraakte weer tot leven, en speculatie snel werd Rife over de mogelijkheid om ofwel een magische uitbreiding of een hobby en carrière pack. Alles wat ik kon doen was kruis mijn vingers en hoop voor zowel Uni of een true-to-the-originele versie van 'Open For Business'. Met mantel van EA en de dolk houding weinig gedaan is om scotch de geruchten, de koorts steeg, verspreiden via sites zoals boven simprograms.com en diverse Twitter-feeds tot en met 4 maart plotselinge aankondiging. Geschreven in voor een release datum op de eerste verjaardag van de Sims 3, juni van dit jaar, komt de langverwachte Sims 3: ambities. Het lijkt erop dat verrassend, voor een keer, de geruchten waren niet ver weg.


Brandweerlieden ... een van de weinige banen waar je aan rennen geestelijke met een bijl in de lucht zonder het risico van opsluiting
Met ambities kunnen spelers streven naar een verscheidenheid van loopbanen, behoud van directe controle van hun Sims, terwijl op hun baan, waardoor ze de controle van hoe hun Sims hun dagen doorbrengen. Zoals altijd, hoe je speelt is aan u, dus terwijl de speler de keuze om een moedige arts heeft, het redden van levens en het zijn als fonkelende ogen als Dick Van Dyke op medicijnen, andere kunnen voldoen aan hun heerlijk kwaad ambities door het testen van experimentele medicijnen hun patiënten, vermoedelijk met enkele vervelende nog-to-be-geopenbaard bijwerkingen.

Brandweerlieden kunnen vredesnaam aan te pakken en na de gevolgen van aardbevingen (een vleugje Sim City sluipende hier!) Of kiezen om alles in huis van hun slachtoffer smash met een bijl ... hey, werden ze naar claim op de verzekering toch, dus je kunt ook have fun. Onderzoekers kunnen aanwijzingen volgen om tientallen zaken op te lossen en kan zowel zoet hun bronnen praten of ze Duff in donkere steegjes van de informatie die zij nodig hebben krijgen. Verfrommelde Fedora en kauwde lucifers op standby.

Als voor een van de meest buzz creëren blijkt tot nu toe, voor die wanhopig naar een ketel pak don en leven hun fantasieën Peter Venkman, is er een ghost-busting carrière gewoon te wachten tot u uw gereedschap en talent op de voorgrond te brengen, jagen wraakzuchtige geesten en ervoor te zorgen dat de bloemen nog steeds staan.


Speel uw fantasieën als Venkman en co ... Zorg er wel voor te houden "dickless" weg van de oversized schakelaar!
Naast de meer dramatische loopbaan, kunnen spelers kiezen voor hun Sim als een uitvinder, het creëren van briljante of destructieve gadgets, of een zachte beeldhouwer, produceren adembenemende meesterwerken die vervolgens kunnen worden verkocht voor winst. Voor de artistiek minded, de kapper en tattoo-systemen mogelijk spelers te maken over hun ellendige buren, waardoor ze ofwel het snijvlak van mode hemel, of voor de meer sadistische minded, het verzenden van hen uit de afgrond storten in de mode hel. Zin in een omgeving van groen lederen mohawked liefhebbers? ... Het kan van jou zijn.

Voor degenen die niet hebben aangedurfd hun natte voeten met de krachtige 'Create A World tool' die vrij is van de Sims3.com website, hebben verschillende elementen zijn opgenomen in deze uitbreiding, namelijk de mogelijkheid om het uiterlijk te veranderen en feel van de stad, het toevoegen of veranderen van percelen met bouwen / kopen tools, en het plaatsen van diverse decoratieve objecten.

Uiteindelijk, het spel met een reeks nieuwe loopbaan, banen, mogelijkheden en maatwerk biedt de mogelijkheid om zo goed of slecht als het hart van een gamer's wensen, terwijl het invullen van een gat dat lang heeft moeite Sims spelers over de hele wereld. Laten we hopen dat door het opheffen van deze frustrerend 'konijn gaten' die Sims verdwijnen in terwijl op het werk, waardoor spelers staren op de schaal van een gebouw te controleren hun horloges, terwijl de Sims gaan over hun bedrijf of in de oneven snooze-kasten.

Als een van de ingezeten Sims spelers hier bij Gaming Lives, nam ik contact op EA met een paar snelle vragen, met name met betrekking tot de integratie van de uitbreiding met het huidige spel en carrières:

Met de belofte van meer meeslepende carrière gameplay, zal het interessant om te zien hoe het zal worden geïntegreerd, bijvoorbeeld wanneer een Sim gaat werken in de ochtend, zou het interessant zijn om te weten of de uitbreiding elementen kick in als ze wegtrekken in de auto, waardoor de speler te spelen vanaf daar, of het is een bijna 'stand-alone' formaat, vergelijkbaar met World Adventures. Grant Rodiek van EA had het volgende te zeggen:


Niemand heeft ooit gezegd dat een huis brouwerij zou worden gemakkelijk!
"In De Sims 3 Ambities heeft u controle over je Sim de hele tijd dat ze aan het werk! Er is een grote verscheidenheid van loopbanen om uit te kiezen waaronder onderzoeker, persoonlijke stylist, brandweerman, Ghost Hunter, architect, arts en nog veel meer! Om een voorbeeld te geven van hoe deze nieuwe carrière mogelijkheden werk, gebruiken we de brandweerman: Tijdens de dag je Sim zal worden bij de brandweerkazerne. Tussen noodsituaties je Sim kan verbeteren de prestaties door hun carrière uit te werken, vriendschap collega-brandweerlieden en onderhoud van de apparatuur op het station. Toch zal er noodsituaties, zoals brand of zelfs aardbevingen en wanneer dit gebeurt moet je Sim om naar de plaats van de noodsituatie snel en op te lossen. Dit varieert van eenvoudige het blussen van branden van de besparing op meerdere Sims, clearing puin palen en dousing enorme inferno met een speciale slang. "

Volgens Grant, "... elke carrière zal zijn eigen set van taken die verband houden met haar en dit is slechts een voorbeeld van de vele banen om uit te kiezen in De Sims 3: ambities."

Met Sims 2's populaire 'Open For Business expansie' zijn top van de vele fan willen lijst voor Sims 3, het kunnen uitvoeren van een eigenaar van een variëteit van de retail-bedrijven geleid zou een prachtige functie, met name gezien de aard van de open wereld Sims 3, zoals tegenstelling tot de laad-schermen die enigszins verlamd Sims 2. Na het chatten aan de EA, lijkt het dat, terwijl deze kenmerken helaas niet beschikbaar zal zijn, moet er genoeg te houden carrière gelijkgestemde gamers gelukkig.

"De focus van 'Open voor Business' is het creëren en managen van een retail-vestiging. De Sims 3: Ambities is meer over uw persoonlijke Sim onderneming. Elke carrière presenteert een unieke ervaring. Brandweerlieden noodzaak om relaties te ontwikkelen en onderhouden van hun apparatuur, terwijl bij de Firehouse, maar zodra dat de wekker gaat ze nodig hebben om naar de brand, duidelijk puin palen, uitvoeren kinderen, stop gaslekken, stak de vlammen, en wordt de held . Uw gemeente kan het slachtoffer worden van kleine branden, enorme inferno, en zelfs aardbevingen. Stylisten zal worden ingehuurd door buren tot mode advies te bieden en gedeeltelijke of complete makeovers bieden. U kunt ervoor kiezen om Sims kijken echt goed of gewoon verschrikkelijk. Het is een veel kracht te zetten in de handen van onze meer afwijkend spelers, maar de mogelijkheid om de hele stad een facelift is fantastisch. En winstgevend! "

"De onderzoekers zullen zijn gevallen op te lossen door alle middelen nodig. Onderzoekers zijn geweldig voor onze meer afwijkende spelers. Bijvoorbeeld, als u informatie nodig heeft kunt u omkopen een Sim, hen overtuigen om je Sim de informatie, of zelfs slaan ze op. U kunt breken in huizen voor aanwijzingen, dan wel andere snode doeleinden zoals het stelen van hun items voor "bewijzen." Veel zaken hebben veel humor in hen - een aantal "Sims Noir" dus er zal nog veel lacht. "


Breng mij een zak beschermer, STAT!
Een van de grote bezorgdheid was de vraag wat er zal gebeuren met de huidige banen en loopbanen van Sims iedereen. Voor degenen die al zochten een weg, zou het interessant zijn om te weten of en hoe deze zullen worden opgevoerd, maar misschien nog belangrijker, de grote vraag de ronde doen, is of het 'konijn gaten' zijn nog aanwezig. Dit was nog een beetje onduidelijk is, ziet dat er veel geweest die is uitgebreid.

"Er zijn een aantal carrières van The Sims 3 dat zal worden versterkt met The Sims 3: ambities. De nieuwe arts carrière neemt de medische carrière van The Sims 3 en voegt nieuwe taken voor je te doen buiten het ziekenhuis. Dit omvat het houden van vrije klinieken, enten van de burgers, en splitsen van twijfelachtige levensvatbaar medicatie aan de gemeenschap. "

Eerder interessant, Grant vermeldt ook een nieuwe optie voor degenen baan eenlingen die de voorkeur te verzamelen en te verkopen edelstenen of thuis geteelde producten of zelfs vis vangen voor de kost:

"We hebben geïmplementeerd iets wat wij noemen" Skill Carrière "zodat spelers die Sims die vissers, uitvinders, schrijvers, en nog veel meer kunnen nu inschrijven als zelfstandige in City Hall. We hebben de zending toegevoegd winkel locatie in de stad zo dat spelers die maken dingen zoals schilderijen of dingen als juwelen kunnen verdienen een winst-en profiteren van ondernemende geesten hun Sims 'vinden. "

En voor die spelers die graag hun Sims naar een vet vastgoedportefeuille te houden van de rijkdom in de rollen terwijl ze potter rond in hun ondergoed, spelen computerspelletjes, de real-estate gegeven is een makeover hebben:

"Eindelijk, we hebben een revisie op de vastgoedmarkt systeem waarmee u koopt gemeenschap gebouwen. Nu kunt u koopt elke gemeenschap veel in het spel, dan aanpassen en upgraden hen Simoleons verdienen op lange termijn. Er is iets voor iedereen! "


Het is te cool om slechts een keer noemen ... je kan een GHOST HUNTER! Hier hebben we Solid Snake zien (in een rok) wordt gevangen genomen ...
Vrij veel voor een uitbreiding en een aantal interessante functies om naar uit te kijken lijkt het. Sinds ik werd ondergedompeld in het spelen van The Sims 2, jaren geleden, hebben fans eisten een manier om hun Sims spelen op het werk, en stuurt ze door hun dagelijkse slog, de besluitvorming over de vlieg, en spelen een actieve rol in die voorheen verborgen element van leven van hun Sims. Het lijkt erop, dat na al die tijd hebben EA geserveerd precies wat ze wilden, met een gezonde dosis 'en vervolgens op sommige' voor een goede maatregel.

Hoewel het niet precies wat ik had persoonlijk gehoopt, hoe meer ik lees over, hoe meer geïntrigeerd word ik ik weet zeker dat ik eens verdiepen in en rond rommelen, zal mijn teleurstelling verdampen. Immers, ik heb de helft van wat ik wilde en het vermogen om volledig kwaad in mijn keuzes zijn, dus ik kom om mijn pre-order in met wat de beste verkooppunt of unlockables Collector's Edition Gubbins biedt.

In de tussentijd zal ik proberen om zoveel mogelijk over deze release en eyeballing de kalender te achterhalen tot begin juni. Nu, hoe zit wat meer Sim doden terwijl we wachten?

van google translate
Afbeelding

Ik lieg nooit, of dit moet de eerste keer zijn.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie