Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1383 berichten • Pagina 1 van 70

Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Laatst gekopieerd?

bij mij dit:
Dikke KUSS

ik had een mailtje gestuurd naar een vriendin
eigenlijk zag het er zo uit:
dikke kuss *rood hartje* *rood hartje*

:blush :blush :blush :blush
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
jelle!!
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
224
Lid geworden op:
vr 06 nov 2009, 20:21

Re: Laatst gekopieerd?

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/fwdV2vWNvZw&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/fwdV2vWNvZw&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

oftewel naar een irritan t/d liedje :laugh
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Laatst gekopieerd?

Oeh,toast.Opeens viel mijn kop koffie omver op mijn gloednieuwe jurk.
he, bah net voordat de visite komt!
Nou ja,ik trek even een nieuwe aan. *Loopt naar boven* *Dingdong* Oh nee he,die

dat staat er bij mij onder plakken, van het verhaal forumspel
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Laatst gekopieerd?

[quote,msgid=400725,uid=11037,topicid=25329,name=CoraMissJJ,date=1262113587]kijk het is eigenlijk:
hoe zorg ik ervoor dat mijn sim die ik te download wil zetten een creaties van de sims 3 bestand wordt?
[/quote]

Dat weet ik niet, maar je kan het volgens mij ook op een andere manier te downloaden zetten.
Want je hebt je sims opgeslagen, verwacht ik?
Dan staat hij waarschijnlijk hiertussen: Documents\Electronic Arts\De Sims 3\SavedSims.
Dit zijn Sim-bestanden, als mensen die downloaden moeten ze het bestand ook in het mapje SavedSims zetten. Ze vinden de gedownloade sims dan terug in CAS bij opgeslagen sims.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
jelle!!
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
224
Lid geworden op:
vr 06 nov 2009, 20:21

Re: Laatst gekopieerd?

[youtube]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Ktx_5uXfcrE&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Ktx_5uXfcrE&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/youtube]

haha, liet het zien aan een vriend van mij :laugh
Afbeelding
Gebruikersavatar
TezzieSimz
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2176
Lid geworden op:
za 26 sep 2009, 12:23

Re: Laatst gekopieerd?

Oeh,toast.Opeens viel mijn kop koffie omver op mijn gloednieuwe jurk.
he, bah net voordat de visite komt!
Nou ja,ik trek even een nieuwe aan. *Loopt naar boven* *Dingdong* Oh nee he,die
deurbel, ik deed open en toen viel de deurbel op mijn hoofd.
Auw! Nou ja,tijd om een nieuwe te kopen. Maar toen klonk er een stem van mijn droom man die zei: "Oeps, verkeerde nummer."
toen schrok ik me te pletter toen mijn oudtantte achter mijn rug stond.


Voordat Lange verhaal spel :mellow
Afbeelding
Gebruikersavatar
TezzieSimz
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2176
Lid geworden op:
za 26 sep 2009, 12:23

Re: Laatst gekopieerd?

Oeh,toast.Opeens viel mijn kop koffie omver op mijn gloednieuwe jurk.
he, bah net voordat de visite komt!
Nou ja,ik trek even een nieuwe aan. *Loopt naar boven* *Dingdong* Oh nee he,die
deurbel, ik deed open en toen viel de deurbel op mijn hoofd.
Auw! Nou ja,tijd om een nieuwe te kopen. Maar toen klonk er een stem van mijn droom man die zei: "Oeps, verkeerde nummer."
toen schrok ik me te pletter toen mijn oudtantte achter mijn rug stond. Met een mes in haar hand.Ik gilde! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Maar het bleek een pony te zijn met de ogen en het haar van de oudtante en een knuppel in de mond.
Daarom pakte ik een paarse badeend waarmee ik de pony wegjoeg én de knuppel wist te bemachtigen.Toen liep ik naar de auto, maar ik kon de auto niet meer zien omdat het opeens heel hard ging sneeuwen! Waar is de auto nou ? Toen liep ik tegen iets hards op met 4 wielen. Ik viel om en na 2 seconden was ik helemaal ingesneeuwd.
gelukkig groeven mijn katten me uit de sneeuw, ik besloot om binnen te blijven met de katten.
Maar voor dat ik bij de deur was vloog mijn huis in de brand.
Met al dat oude servies wat van de oma van mijn oma is geweest
Gelukkig kon me dat niet schelen, helaas mijn familie wel dus ik probeerde het zelf te blussen,maar ik wist niet waar ik een brandblusser vandaan moest halen,want ze zijn allemaal binnen. Toen dacht ik,misschien ligt er wel een in de auto. Ik liep er naar toe en toen ontplofte de auto. Vlak voor mijn neus ik kon nog maar net in de anderhalve meter sneeuw duiken die op de grond lag.Ohnee,mijn huis staat nog steeds in brand! Wat nu? Ik rende naar de buurman en belde aan.
De buurman trok me naar binnen en gaf me koude koffie.
bah! ik lust geen koffie! en al helemaal niet koud! Heb je iets anders?
Door mijn vraag schreeuwt de buurman: ondankbaarnest!' en hij sluit je op in zijn kelder
WHAT THE ...? Wat is hij nou weer voor een persoon! Strakst staat mijn visite voor lege verkoolde deur. Dan valt er een super-mega-knal-rotje naar binnen door het raam waar hij nog net doorheen past en het lontje is bijna op!
pfoe, hij was nep. ik belde snel 1-1-sim om me te laten redden uit de kelder.
Helaas is die lijn niet open met oud&nieuw en je telefoon ontplofte omdat hij te oud was.
Hee,popcorn! Ik loop er naar toe een neem een hapje.
Dan blijk ik ineens in een boomhut te staan nog wel een boomhut met draadloze tv! en veel mensen die naar harry potter kijken.Ik zie ook een verwoeste tent en een oliebollenkraam. Hmm,oliebollen! Ik loop er naar toe.
Dan bedenk ik me en ren naar de wc's toe en schreeuw: WAAR BEN IKKK????
Er staat iemand en die zegt : Ehh,in de toiletruimte?
WIE BEN JIJ!!! schreeuw ik geschrokken
"Ik ben een ruimte-klown die zometeen alle taart-fabrieken gaat opblazen! * gemene lach*
Ik gil van angst en duik het meer in.
daar kom ik opeens uit bij dat slootje achter mijn huis (dat op een of andere manier weer eruit ziet als vanouds, inclusief dat gebroken servies) ik ga naar binnen en zie mijn katten weer. En nu ga ik eindelijk een nieuwe deurbel kopen.Ik loop weer naar de auto. Maar voor dat ik daar ben komt mijn visite aan.Eh,sorry ik ga net weg! Maar de visite duwt je al je huis in. Tegen de deur die omviel omdat het huis was afgebrand.maar die bezoekers zijn kletskousen zeg!
Maar wonder boven wonder was niks verbrand behalve de deur!
Ik gaf een klein tikje tegen de deur,en die viel.. om.. Ehh.Even apeldoorn bellen?

Weer voor het verhaal
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie