Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

865 berichten • Pagina 28 van 44

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het complimenten-spel

^ Een geweldig creatief persoon die zich nu aan de moeilijke taak van 2 jaar lang elke dag een screen posten ;) Heeft een leuk dagboek (Ethan en Tania) dat nu bij aflevering 50 is :swing. En bovendien ben je een heel actief, vrolijk en gezellig lid op simsnieuws :D
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het complimenten-spel

Fantastische schrijver die net is begonnen met het dagboek van de familie Goedhart. Je schrijft grappig en origineel en ik ben heel benieuwd naar hoe het eruit gaat zien :)
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het complimenten-spel

Super geweldig persoon die leuke dagboeken heeft :) En natuurlijk een gezellige partner voor onze website die we samen maken :swing


Edit: V Awesome! :D

Laatst gewijzigd door Lestis op wo 11 dec 2013, 14:12, 2 keer totaal gewijzigd.

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het complimenten-spel

Kijk nu kan ik je vertellen dat je screentopic geweldig is (dat is het ook hoor) of vertellen dat je ene leuk lid bent (ik zeg hierbij ook niet dat dat niet waar is) maar ik wil iets origineels.

Dus: je themaweken zijn awesome. Je laat werelden prachtig zien mooier dan the sims store. Je laat me zien hoe veel je uit een wereld kan halen en inspireert me echt enorm. Vanuit prachtige hoeken laat je de mooiste plekjes van de werelden in de sims zien. Ga daar altijd mee door want je hebt daar echt talent voor :wub

^^ Bedankt Ray :knuffel

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie