Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1383 berichten • Pagina 15 van 70

Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Laatst gekopieerd?

Le animazioni relative agli incendi sono molto belle e realistiche. Il nuovo cheat “Placefires” permette di ingrandire gli incendi o di renderli più piccoli, aumentando o diminuendo il numero di aree a fuoco.

Hehehe, ben weer eens Italiaans aan het lezen
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
tessiegril
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

De volgende opdracht moet de volgende eisen hebben:
o Je Simmodel moet haar echte haarkleur hebben.
o Je Simmodel moet opgemaakt zijn (maakt niet uit hoe).
o Je Simmodel mag GEEN oorbellen dragen.
o Je Simmodel moet naakte schouders hebben (daarvoor zijn er truitjes).
o Het decor moet heel wit zijn (maak een kamer, kleur de muren en de grond helemaal wit, en plaats veel lampen. Zorg dat de lamp niet zichtbaar is.)
o Zorg dat je ongeveer even veel ziet als op het voorbeeld, dus het gezicht, het haar en de schouders, verder niks.
o Het beste, moet niet, zou zijn als je Simmodel in de camera kijkt.
o Zorg niet dat de foto uitgeknipt moet worden dat je dan het resultaat hebt, anders word ie te klein. Dus verplaats de camera gewoon goed.
o Je mag je haren per opdracht veranderen.

Tips:
o Gebruik de code “HideHeadlineEffects on” om gedachtenwolkjes en het symbooltje weg te halen.
o Als je “tab” gebruikt kun je de camera precies verplaatsen.
o Verander de verlichting een beetje voor een mooier effect.
Afbeelding

Ik lieg nooit, of dit moet de eerste keer zijn.
simcrazyguy
Snackventer Snackventer

Sarha begon tegen de deur teschopen van woede,wraak,verdriet en angst.
zo hard dat de deur kapot ging.
ze renden naar de kamer waar ze dacht dat het geschreew vandaan kwam.
op de grond lag overal bloed.
ze renden naar buiten.
toen zag ze in het zwembad dat fredo en nienke,
dood in het zwembad lagen .
het water was hellemaal rood geworden.
ze schreeuwde van verdriet.
velpe kwam naar haar toegelopen .
hij stond maar 2 meter vandaan van sarha.
"het spijt me sarha " zij hij .
"hij richten zijn pistool op haar hoofd".
"doe het snel"zij ze.
"zal ik doen".

velpe worp opeens de pistool op zijn hoofd en schoot zichzelf neer.
sarha rende weg .
ze wilden weg van deze plek.
ze renden naar het huis van haar opa en oma.
ze kwam het huis binnen en zag dat opa en oma dood op de trap lagen met een brief in omas hand.
op de brief stond maffioosen 8 .
sarha werd kwaad,verdrietig,en bang ze wist niet hoe ze zichzelf moest voelen.
maar een ding is waar ze zeker van is.
omdat haar hele family vermoorde is door de maffioosen 8.
zal ze er alles aan doen om ze tevernietegen.
ze wou wraak.
wraak voor haar family.

van ,m verhaal XD
laura134
Podium hulp Podium hulp

Er was eens een aap die heel goed kon simsen, hij speelde wel elke dag het spel (dat was niet leuk voor apen omdat hij daar ziek van werd),
dus kocht hij farcry 2 een heel leuk spel maar wilden toch weer terug simsen maar de computer was ontploft en daarom ging hij op de scherven van een raampje staan en sneed zijn neus aan een papier dus toen moest hij een pleister op zijn apenneusje plakken waardoor hij er niet mee kon snuiten.
dooral dat snot werd zijn neus rood. Hij keek in de spiegel. en zag een hele grote puist op een alien. die achter hem gekke bekken trok. Doordat hij schrok viel zijn puist op de voeten wat hij erg vies vond en

VAN HET FORUMSPEL xD
Afbeelding

BDA my love's, my everything's <3
meestersim
Groentehakker Groentehakker

De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-de National geographic - anti MUGGENSPRAY(ik zit nu vol beten en ze jeuken zoooo ) - Cosmogirl - Mijn Flikken Boxen - ambities - een iPcomputer - pillen tegen zonne-allergie-een aapje- cheryl cole's liedjes- stijltang-babelaars (Zeeuws snoep) - mijn PSP - oreo koekjes -Oh! My Goddess -ep 4 van sims 3 - Manga tekenboek - burn energy shots - mijn honden - Piano - hondenvoer - een helium ballon - pc - een vliegenmepper (die ik nu ook al nodig heb ) - voerbakken voor de honden- hondenmand - vliegtuig tickets
Onderbeheer van Elite Nintendo.
Op het moment niet zo fanatiek De Sims-speler (meer SimCity de laatste tijd) en altijd bomvol ideeën.
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

I feel like the DJ is my bodyguard
You see the way he keeps me safe
With the treble and that bass
I feel free enough to party hard
This dress won't go to waste
Feels like I own the place
V.I.P to to be the boss
You see the way these people stare
Watching how I fling my hair