Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Hoe zet je je eigen foto bij een uitwisselingsvoorwerp?

Je moet dit programma downloaden. Op deze site wordt er ook nog een beetje uitleg (in het engels) gegeven.
Als je een voorwerp dus hebt geupload vanuit je game (dat blijf je precies hetzelfde doen) ga je naar mijn documenten --> electronic arts --> sims 3. Daar klik je op de Sims 3 Upload Image Changer. Dan komt er een schermpje en dan klik je daar op uitvoeren. Nu wordt de Sims 3 Upload Image Changer geladen.
Als deze geladen is dan klik je bovenin op browse. Je zoekt je sim op (deze staat bij mijn documenten --> electronic arts --> sims 3 --> export) en opent die. Je sim komt dan in dat schermpje te staan.
Rechtsboven staat er replace. Per outfit/foto kan je dan een foto vervangen. Wat ik zelf wel heb opgemerkt is dat je je normale screens niet kan openen daar. Je moet deze vervangen in png-afbeeldingen, anders werkt het niet.
Als je alle foto's hebt veranderd klik je op save. Je sim staat in je startprogramma tussen uploads nog gewoon zoals hij eerst was maar dat maakt niet uit. Je upload je sim naar de uitwisseling en dan staat hij daar met die vervangen foto's.
Ik hoop dat deze uitleg een beetje duidelijk is :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie