Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Rijtjeshuizen.

Ik zit met een vraag over de "Openbare ruimte markeerder" in buydebug.

Ik wil graag rijtjeshuizen bouwen die functioneren als een appartement.
Als ik dan de markeerder in de andere "appartementen" zet, gaan daar dan wel andere sims wonen?

En kan ik gewoon de brievenbussen gebruiken die je kan downloaden voor appartementen?
Het lijkt me namelijk erg realistisch om voor iedereen rijtjeshuizen te uploaden. x:

Laatst gewijzigd door ChanCake op di 28 feb 2012, 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
SimmieFan
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
179
Lid geworden op:
di 28 feb 2012, 10:01

Re: Rijtjeshuizen.

Ja zou inderdaad 'Buydebug' kunnen gebruiken, en dan met die bollen.
Moet je even je Sims in het goede apartement zetten. Maar het zou ook kunnen
dat je dan maar 1 gezin er in kan zeggen, ik zou zeggen, try it out!
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Rijtjeshuizen.

Als je in die andere rijtjeshuizen die bollen zet, en dan de deur aanklikt en er een npc deur van maakt, dan komen er wel net als in appartementen npc's te wonen. Maar het blijft zo dat er maar 1 speelbare familie in kan wonen. En je hangt dan inderdaad gewoon 1 keer ergens die grote brievenbus voor appartementen neer. Anders is het namelijk geen appartement maar gewoon een huis waar je op bepaalde plekken niet kan komen.
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Rijtjeshuizen.

Oké! Chill! :D Dank je!
Dan komt het helemaal goed.
En ja, het was zoiezo de bedoeling dat je maar in één van de huizen kan wonen. ;)

Also, kan iemand de link sturen voor de brievenbus? Kan het topic niet vinden in de gidsen >_<


V Thanks! :thumbsup

Laatst gewijzigd door ChanCake op di 28 feb 2012, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Rijtjeshuizen.

Ik ben gestuit op een probleempje.
Ik heb nu grotendeels het kavel af en wou het even uittesten voor mijn Sims.
Toen ik mijn sim erin liet verhuizen, werkte alles prima; Je ziet de andere huizen niet en er zijn verder geen problemen.. op het feit na dat de brievenbus (van NM) verdwijnt.

Ook als ik verder bouw aan de huizen, en ik wil de andere buitendeuren NPC deuren maken, dan krijg ik die optie niet? De rest wel zoals Reset, verwijderen, klonen en het gedrag enzo veranderen..

Dit stoort mij heel erg, want op deze manier zullen de huizen niet functioneren zoals ik ze bedoeld heb. :thumbdn
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie