Pagina 2 van 4
Re: TSR Workshop is er (Beta version 0.8.7) - vragen en tips
Geplaatst: vr 30 okt 2009, 19:30
door -LotsOfNothing-
Handig,ik heb geprobeerd om een outfitje te unlocken. Alleen werkt het niet
Heb ik daarvoor ook nog simPE nodig of iets?
Re: TSR Workshop is er (Beta version 0.8.7) - vragen en tips
Geplaatst: za 31 okt 2009, 13:49
door Zemm
Nee, voor inlocken heb je geen s3pe nofig
Alleen TSRW zelf.
-Je moet eerst naar de project-tab gaan. (daar staat hij meestal al)
-Dan op het plusje voor category klikken; er verschijnt een "lijstje" onder.
- ïshiddenforcas" vinkje weghalen en voala hij is geunlockd, alleen nog wel even exporteren naar een .sims3pack of .package
Re: TSR Workshop is er (Beta version 0.8.7) - vragen en tips
Geplaatst: wo 04 nov 2009, 18:38
door TezzieSimz
Hij doet het niet bij mij hij zegt:
TSR workshop could not locate the game folder. Would you like to browse for it manually?
Wat moet ik dan doen ik heb hem al geprobeerd om in het mapje van de sims 3 te zetten maar dan vraagt ie het nog een keer
Re: TSR Workshop is er (Beta version 0.8.7) - vragen en tips
Geplaatst: wo 04 nov 2009, 18:40
door Zemm
Als het goed is moet je inderdaad de Sims3 map aangeven. Denk er wel om dat je
niet degene in mijn documenten maar in programfiles/electronicarts .
Als sims3 niet de goede map is, meot het denk ik de map electronicarts zijn in programfiles.
Ik weet wel dat ik er zelf ook even mee geprutst had
Ben alleen vergeten wat het precies moest zijn.
Re: TSR Workshop is er (Beta version 0.8.7) - vragen en tips
Geplaatst: wo 04 nov 2009, 18:52
door TezzieSimz
Gelukt !!!!!!!!
Thx
Re: TSR Workshop is er (Beta version 0.8.7) - vragen en tips
Geplaatst: ma 09 nov 2009, 18:03
door -LotsOfNothing-
Zemm schreef:Nee, voor inlocken heb je geen s3pe nofig
Alleen TSRW zelf.
-Je moet eerst naar de project-tab gaan. (daar staat hij meestal al)
-Dan op het plusje voor category klikken; er verschijnt een "lijstje" onder.
- ïshiddenforcas" vinkje weghalen en voala hij is geunlockd, alleen nog wel even exporteren naar een .sims3pack of .package
Ah, ok,tnx,ik ga het zo even proberen.
Re: TSR Workshop is er (Beta version 0.8.7) - vragen en tips
Geplaatst: vr 04 dec 2009, 21:31
door jordoosims
Welke is nou diegene met de nieuwe spullen van WA?
Re: TSR Workshop is er (Beta version 0.8.7) - vragen en tips
Geplaatst: vr 04 dec 2009, 21:34
door Zemm
S3OC en S3PE hebben de wa-spullen wel
de TSRW heeft ze nog niet, maar ze zijn het wel van plan.
Re: TSR Workshop is er (Beta version 0.8.7) - vragen en tips
Geplaatst: vr 04 dec 2009, 21:39
door jordoosims
Zemm schreef:S3OC en S3PE hebben de wa-spullen wel
de TSRW heeft ze nog niet, maar ze zijn het wel van plan.
uhm.. S3OC heb ik gedownload, maar dn heb ik geen thumbnails!
Re: TSR Workshop is er (Beta version 0.8.7) - vragen en tips
Geplaatst: vr 04 dec 2009, 21:47
door Zemm
Zal wel ergens aan je instellingen liggen of zo. Want hier zie je hem vast wel;
Geen ide waar je moet wezen
sorry
Verkleind in paint, dus een beetje slechte kwaliteit, geen zin om ps op te starten
Re: TSR Workshop is er (Beta version 0.8.7) - vragen en tips
Geplaatst: vr 04 dec 2009, 21:48
door jordoosims
Zemm schreef:Zal wel ergens aan je instellingen liggen of zo. Want hier zie je hem vast wel;
Geen ide waar je moet wezen
sorry
Verkleind in paint, dus een beetje slechte kwaliteit, geen zin om ps op te starten
Kan je ook het geld clonen?
Van de buydebug options?
Re: TSR Workshop is er (Beta version 0.8.7) - vragen en tips
Geplaatst: vr 04 dec 2009, 21:51
door Zemm
Natuurlijk, je kan gewoon alles klonen. Alleen dingen als spawners veranderen en van die rotzooi objecten heeft niet zo veel zijn. Maar je kan de meshes natuurlijk wel gebruiken voor weer andere meshes
Re: TSR Workshop is er (Beta version 0.8.7) - vragen en tips
Geplaatst: vr 04 dec 2009, 21:53
door jordoosims
Zemm schreef:Natuurlijk, je kan gewoon alles klonen. Alleen dingen als spawners veranderen en van die rotzooi objecten heeft niet zo veel zijn. Maar je kan de meshes natuurlijk wel gebruiken voor weer andere meshes
Werkt weer!
Moest de mappen goed aangeven!
Re: TSR Workshop is er (Beta version 0.8.7) - vragen en tips
Geplaatst: vr 04 dec 2009, 21:55
door jordoosims
Ik ga die klomp geld recoloren.
Ben alleen dat goud zo zat!
Re: TSR Workshop is er (Beta version 0.8.7) - vragen en tips
Geplaatst: di 29 dec 2009, 11:59
door simcooper
Re: TSR Workshop is er (Beta version 0.8.7) - vragen en tips
Geplaatst: di 29 dec 2009, 12:36
door Zemm
@simcooper Om je te kunnen helpen, meot je even wat meer vertellen. Want wat wil je in een map gaan zetten?
Re: TSR Workshop - vragen en tips
Geplaatst: za 16 jan 2010, 15:59
door simcooper
als je de tsr download welke map meot ik het tsr zetten
(meschien ben ik gewoon niet slim
)
Re: TSR Workshop - vragen en tips
Geplaatst: za 16 jan 2010, 17:50
door Zemm
Als je hem download is het gewoon een .exe bestand. Dus het maakt niet echt uit waar je deze neerzet. Als je er dubbel op geklikt hebt en de workshop geïnstalleerd is kan je hem dus verwijderen.
En als het goed is is de standaard optie waar de workshop neer gezet wordt C/Programfiles/the sims resource/tsr workshop. Hier hoeft niet per se wat verandert aan te worden. Je kan hem eventueel gewoon op de D schijf zetten.
Re: TSR Workshop - vragen en tips
Geplaatst: za 16 jan 2010, 22:07
door simcooper
thanks
Re: TSR Workshop - vragen en tips
Geplaatst: vr 22 jan 2010, 20:42
door djon black
Kan je ook gewoon een schilderij maken,met een gedownloade patroon erop als afbeelding?