Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

62 berichten • Pagina 3 van 4

Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: TSR Workshop - vragen en tips

Als je een plaatje hebt van het patroon wel ja.
Je hebt dan wel een fotobewerkingsprogramma nodig me .dds plug-in. Voor photoshop en gimp moet je deze downloaden en bij paint shop pro hoeft dit niet, maar er zijn natuurlijk ook nog andere programmaatjes waarmee je het kan doen. :wink
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
955
Lid geworden op:
do 04 mar 2010, 17:03

Re: TSR Workshop is er (Beta version 0.8.7) - vragen en tips

Zemm schreef:Als het goed is moet je inderdaad de Sims3 map aangeven. Denk er wel om dat je niet degene in mijn documenten maar in programfiles/electronicarts .
Als sims3 niet de goede map is, meot het denk ik de map electronicarts zijn in programfiles.
Ik weet wel dat ik er zelf ook even mee geprutst had :laugh Ben alleen vergeten wat het precies moest zijn.
Dankjedankjedankje :woot Ik was al een paar dagen bezig om dat ding te installeren en elke keer weer die melding. Had het bijna opgegeven. <3
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: TSR Workshop - vragen en tips

Zucht... Ik heb al veel problemen opgelopen bij het maken met mijn eerste echte sims 3 schilderij, kom ik er weer eentje tegen.. Hierzo een printscreen:
Afbeelding
Dus, hierop ook te zien, de lijst is zwart! Dit is ook niet aan te passen door het gewoon te recolouren, dus, kan dit aan de lijst liggen, of is dit een workshop probleem? :?
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: TSR Workshop - vragen en tips

Zucht...
Heb ik workshop nog een keer geïnstalleerd, andere lijst gekozen, de afbeelding er weer in gezet, is het weer een zwarte lijst, weet iemand waar dit aan kan liggen?
Afbeelding
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: TSR Workshop - vragen en tips

Hmm... Misschien krijg ik al een idee waar het aan ligt.
Dan heb ik alleen nog een oplossing nodig.
Afbeelding
In deze printscreen zie je ook, dat de overlay een zwarte achtergrond heeft in plaats van een geblokte. Weet iemand of het hier aan ligt, of hoe dit op te lossen is?
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Quazur
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 13:14

Re: TSR Workshop - vragen en tips

Waarschijnlijk is het alpha-kanaal niet goed meegekomen of heb je het bestandje met de verkeerde instellingen opgeslagen. Zoals hier staat: http://forum.sims3nieuws.nl/viewtopic.php?f=59&t=1837 moet dat 'dxt 1 bit alpha' zijn. (door het alpha-kanaal worden sommige dingen wel afgebeeld en sommige niet)

Ik denk dat je het beste het originele bestandje eerst kan openen en dan je bewerkte versie erin plakken en met de goede instelling opslaan. :wink

suc6
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: TSR Workshop - vragen en tips

THX! Ik had het inderdaad fout gedaan bij de alpha settings! eindelijk is mijn schilderij af! :applaus :applaus
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: TSR Workshop - vragen en tips

Het lukt me niet om dat DDS bestand te importeren.
Ik heb 2 dingen gedownload...een plugin en nog iets van die link van NVidia.

Maar als ik het schilderij wat ik in TSRW heb opgeslagen wil openen in PHotoshop zegt hij:
"Could not complete your request cause it's not the right kind of document"

Dus, wat moet ik nou doen? Moet die gedownloade dingetjes op een speciale plek staan in de photoshop map ofzo? kan ik nog geen schilderijen maken :cry

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie