Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

62 berichten • Pagina 1 van 4

Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: TSR Workshop is er (Beta version 0.8.7) - vragen en tips

Als je naar die locatie kijkt, zijn die mappen er dan?
Het gene wat ik wel moest doen was even de sims3 folder wijzen, maar dat komt omdat hij bij mij op de d schijf staat.
Nog een tip(voor als het lukt) als je bovenaan op het kubusje klikt met de 5 bollen krijg je de patronen erop ook te zien. :wink Dan is het vakje niet geselecteerd.
En ik ben er nog niet achter hoe ik de mesh kan exporteren.
en toen ik e reacties op tsrw las, zag ikd an je alleen de mesh kan aanpassen. Geen nieuwe maken. :unsure

EDIT; de mesh kan je exporteren en importeren met een knopje rechtsboven :wink
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: TSR Workshop is er (Beta version 0.8.7) - vragen en tips

Zit ik nog even naar te kijken. Als het kan ga ik alleen tsrw gebruiken voor de viewer, want dan hoef je sims 3 niet helemaal opstarten om te kijken hoe het eruit ziet.
En als het niet klopt kan je misschien sneller zien wat eraan scheelt.
Wel heb ik een rare extensie (als je exporteert) gevonden .wso , maar je kan ook als .s3asc exporteren en die wordt gebruikt in milkshape. Daarvoor moet je wel even de plug-ins instaleren van WesHowe op milkshape :wink
Ook kan ik objecten sneller vinden :wink
Nog even geprobeerd als ik dingen verwijder, maar dan krijg ik een error en sluit die heel tsrw af, dus even opnieuw proberen.

Suc6 iedereen die het gaat proberen

Laatst gewijzigd door Zemm op za 17 apr 2010, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.

"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
hello25
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
za 10 okt 2009, 13:25

Re: TSR Workshop is er (Beta version 0.8.7) - vragen en tips

UHm ik heb effe een probeelmpje met het exporteren. Ik heb een trial versie gedwonload van milkshape 1.8.5 want ik had ergens gelezen dat de weshowe plugins niet werkte bij de 1.8.4 versie werkte. Ik heb dus die 1.8.5 verise gedwonload en de plugins geinstalleerd maar als ik milkshape open en dan naar import , unimesch plugins by weshowe of zoiets (t is in ieder geval de goeie) dan moet ik eerst een registratie code gaan kopen en kan ik niets. weet iemand hier een antwoord op hoe ik gewoon die plugins kan gebruiken enzo ?

groeten hello25
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: TSR Workshop is er (Beta version 0.8.7) - vragen en tips

2 dingetjes;

1) je moet onderaan bij de plug-ins naar beneden "scrollen" en dan zie je de object import van WesHowe. Die moet je hebben :wink
2) Milkshape moet je komen of... anders kan je helaas de plug-ins niet gebruiken. :tongue
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: TSR Workshop is er (Beta version 0.8.7) - vragen en tips

Ik heb even een vraagje ;)

Als je als beginner meteen begint met dit programma, is dat dan verstandig?
Want ik heb het nu gedownload, en geïnstalleerd, en ik probeer nu een stoel te veranderen. Alleen het enige ding wat me is gelukt is om de stoel een beetje in het rond te draaien :blush.
Hoe moet je ooit iets veranderen aan het uiterlijk (dus niet het pattern ofzo, maar echt hoe de stoel eruitziet??). Ik ga het nu zelf nog even proberen, maar ik vraag het toch maar even voor het geval iemand het me makkelijker kan maken :D.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: TSR Workshop is er (Beta version 0.8.7) - vragen en tips

Dan heb je het programmaatje Milkshape nodig. Alleen daar moet je voor betalen (of googlen..) om het te gebruiken. Met de trial kan je geen plug-ins gebruiken. Als je wilt kan je in Kyta's tutorial zien hoe je moet meshen. Alleen dit is dan gedaan met s3pe en s3oc. (dan heb je ook nog milkshape nodig)
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: TSR Workshop is er (Beta version 0.8.7) - vragen en tips

Voor mensen die misschien meshes wilde aanpassen in TSRW en geen idee waar de .wso vandaan kwam;
The WSO-format is designed to share The Sims 3 meshes between the TSR Workshop and your 3D application. Currently plug-ins are available for Milkshape 3D. Plug-ins for other software are planned.
Plug-ins
You find the currently available plug-ins for 3D programs in the following directory:
* C:\Program Files\The Sims Resource\TSR Workshop\Extras\...
Milkshape 3D
Put the files msTSRWorkshopExport.dll and msTSRWorkshopImport.dll into:
* C:\Program Files\MilkShape 3D 1.8.5
Milkshape 1.8.5 or higher is required for the plug-ins to work.
Je kan ook gewoon de .s3asc gebruiken de plug-ins voor milkshape kan je vinden bij Kyta's mesh guide :wink
Dus misschien kan je later ook andere programmaatjes gebruiken dan milkshape :tongue
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie