Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

118 berichten • Pagina 2 van 6

Kyta

Re: Vragen over nieuwe MESH maken..

als je in het berichtje hier boven kijkt die aan DeKDes is gericht kun je misschien wat meer duidelijkhijd krijgen.. ik kan je bestanden niet lezen op je plaatje zou je dat in een lijstform willen zetten. zodat ik de bestanden kan zien, en ik zie je mappen niet?
Kyta

Re: Vragen over nieuwe MESH maken..

je moet ze meteen in een map zetten, het heeft geen zin om alles doorelkaar neer te zetten en het dan uit te zoeken, dat geeft alleen maar verwarring, :wink

als je s3pe opstart zie je de bestanden staan , als je alles hebt aangevinkt zoals in het tut. staat en je ze dan exporteerd en meteen in de map zet dan komt het goed, niet in gewikkeld gaan doen, in mijn vorige opmerking staat hoe ze in je s3pe te zien zijn, dit mag je deleten hier heb je nu nix aan.. :thumbsup
Gebruikersavatar
jordoosims
Mest analist Mest analist
Berichten:
597
Lid geworden op:
zo 20 sep 2009, 17:59

Re: Vragen over nieuwe MESH maken..

kyta1702 schreef:je moet ze meteen in een map zetten, het heeft geen zin om alles doorelkaar neer te zetten en het dan uit te zoeken, dat geeft alleen maar verwarring, :wink

als je s3pe opstart zie je de bestanden staan , als je alles hebt aangevinkt zoals in het tut. staat en je ze dan exporteerd en meteen in de map zet dan komt het goed, niet in gewikkeld gaan doen, in mijn vorige opmerking staat hoe ze in je s3pe te zien zijn, dit mag je deleten hier heb je nu nix aan.. :thumbsup
Oh ok:D
thx!
Ik ben een jongen =)
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Vragen over nieuwe MESH maken..

Afbeelding
In de tut worden ze in een speciaal mapje gedaan. :wink
Sorry Kyta Maar ik doe ze gewoon in dezelfde map "erboven". Dus in het voorbeeld van de tut in de test-map. Maar ieder z'n eigen manier :rolleyes
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Kyta

Re: Vragen over nieuwe MESH maken..

Het is net wat Zemm zegt je gaat je eigen manier vinden om te meshen.. dit tuturial is een algemene tuturial en niet omdat het per se zo moet.. maar wel om dat het zo het duidelijkst is...

Het zou wat zijn als iedereen dezelfde pannenkoek bakt als mij..dan is iederen verslaafd daaraan.. :wink ieder werkt op zijn eigen manier.. :thumbsup
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Vragen over nieuwe MESH maken..

Jordoo die versie die jij hebt is wel goed :wink
Kyta en ik (ook) hebben de oude versie nog van die plugin :tongue
Eventjes de nieuwe installeren en kijken wat er verbeterd is...

EDIT; dit dus:
V1.00: 30-Sep-2009 Revised to default UVScales to 1/32767. Added check to release all file handles.
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie