Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

118 berichten • Pagina 6 van 6

Gebruikersavatar
kaskai
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
zo 19 jul 2009, 22:46

Re: Vragen over nieuwe MESH maken..

ik kan heel goed overweg met blender, maar als ik dan probeer zo'n tutorial te lezen over hoe het allemaal met de sims werkt, dan begrijp ik heel veel woorden die ze daar gebruiken niet (engels) :S. Maar het lijkt me wel leuk om te kunnen, dus weet iemand toevallig een nederlandse tut om met blender te werken?
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Vragen over nieuwe MESH maken..

@Kaskai

Ik heb ooit de tutorials van de officiele blender site gedaan, ik heb toen een sneeuwpop, een octopus en een vaas gemaakt. En toen kon ik zelf al een hele onderwaterwereld maken met vissen en onderwaterplanten enzo. heb ook nog een korte tutorial van landschap maken daar toen gedaan.

Ben ondertussen van alles al weer kwijt hoe het moet trouwens, veels te lang niet gedaan.
Maar ik heb ook een nederlandstalige site gevonden zojuist die een paar tutorials heeft.

http://www.blendercourse.com/Dutch.aspx

Misschien moet je die eens downloaden en uitproberen. Misschien dat ik dat ook doe en dat we zodoende elkaar ermee kunnen helpen. ;)
Maar ben op het moment ziek dus weet niet wanneer ik ermee begin.

Alvast suc6 ermee!

[EDIT]
Ow wacht..lees net je bericht nog een keer...je weet al hoe het moet maar niet in samenwerkting met De Sims...
Achja, zo kunnen andere wel kennis maken met Blender in ieder geval :)
Kyta

Re: Vragen over nieuwe MESH maken..

Mellejw schreef:@Kyta: Kan je misschien je tut aanpassen met die nieuwste versie van s3oc want daar staat geen file-new in. Of heb je misschien de downloadlink van de versie die jij gebruikte?
Ik werk alleen nog maar met TSRW... :$ ik heb geen idee wat daar is verandert.. :laugh
Gebruikersavatar
Jopie
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
di 17 aug 2010, 14:03

Re: Vragen over nieuwe MESH maken..

Kyta, ik werk ook alleen met TSRW maar ik weet er nog maar zo weinig vanaf. Zou je willen overwegen om daarmee een "nieuwe mesh maken" tut te schrijven, er zijn er genoeg in het Engels maar een Nederlandse zou zo super zijn :D
Kyta

Re: Vragen over nieuwe MESH maken..

Jopie schreef:Kyta, ik werk ook alleen met TSRW maar ik weet er nog maar zo weinig vanaf. Zou je willen overwegen om daarmee een "nieuwe mesh maken" tut te schrijven, er zijn er genoeg in het Engels maar een Nederlandse zou zo super zijn :D

die staat op mijn lijstje (al heel lang :bored ).. met de schilderijen tut kom je ook al een heel eind... daar zou je mee kunnen beginnen, al is het maar om het TSRW te leren kennen. ;-)
Gebruikersavatar
Jopie
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
di 17 aug 2010, 14:03

Re: Vragen over nieuwe MESH maken..

LOL ja daar heb ik ook last van van die dingen die maar op je lijstje blijven staan :laugh

Ik heb al diverse dingen met de TSRW gemaakt maar het mesh proces blijft toch een ander verhaal. Ik was net begonnen met leren meshen toen de Sims 3 uitkwam en wat je zegt dat is inderdaad 100x moeilijker. Ik wacht gewoon tot je eraan toe komt ;-)
chandravia
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
za 30 jun 2012, 19:18

Re: Vragen over nieuwe MESH maken..

Als ik alle stappen heb doorlopen en uioteindelijk wil kijken of mijn mesh het doet in TSRW, dan krijg ik steeds een error te zien. Er staat: "De index valt buiten het bereik. Deze mag niet negatief zijn en moet kleiner zijn dan de grootte van de verzameling." Kan iemand mij helpen, wat doe ik verkeerd?
chandravia
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
za 30 jun 2012, 19:18

Re: Vragen over nieuwe MESH maken..

Ik heb een tijdje zitten stoeien met de tutorial en kom steeds een stukje verder. Ik heb het idee dat ik het meeste wel goed heb gedaan, maar als ik mijn gemaakte package in TSRW wil openen, dan geeft ie een error. Als ik dan doorklik, dan komt mijn tafel er toch te staan, maar dan met alles in dezelfde kleur. Ik kan de kleuren wel veranderen, maar er gebeurt helemaal niets, behalve dan dat mijn tafel in een kleur verandert, terwijl ik er 3 kleuren aan heb gegeven. Ook ziet het patroon er niet uit, veel te pixelig, als je begrijpt wat ik bedoel. Het veranderen van de tiles doet ook niet veel goed. Als ik met uvmapper mijn ov map maak, dan lijkten mijn onderdelen veel kleiner dan in het voorbeeld, terwijl ik niets aan de maat verander, behalve dan 512 ervan maken. Wie o wie weet wat er fout gegaan kan zijn? Ik ben al meerdere keren opnieuw begonnen, maar kom er niet helemaal uit.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie