Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

Pcexpert
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
211
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 15:04

Pcexpert Modificaties V2

Hey,

Nadat ik weer terug ben start ik graag weer volledig opnieuw.
En dus ga ik maar verder in een nieuw proper topic.

-----------------------------------------------------------------------------------

Info
Als je een Request hebt voor een Modificatie, kan je altijd een Privé berichtje hier sturen.

Mijn modificaties zijn vanaf nu verkrijgbaar via Modthesims.
Dit is één van de grootste websites voor Hacks en overige Mods voor The Sims.

Om een download te kunnen downloaden, zal je een account op de site moeten hebben.

-----------------------------------------------------------------------------------

De Modificaties

Celebrity Pack

Met deze modificatie zullen alle vrijspeel bare voorwerpen in de normale catalogus getoond worden.
Ook zal de vergeten sterrencaravan beschikbaar zijn.

Hiernaast zijn de voorwerpen opgesplitst in twee categorieën, de eerlijk verdiende, en de cheatversie.
De eerlijke versie kan je niet klonen, en kan niet gestolen worden, maar bij de cheaters versie kan dit wel.

Zo heb je als je bijvoorbeeld geen cheat voorwerpen wilt, een mooie anti-diefstal beveiliging op je Sterrenmap hebben.

Afbeelding

FoodTruck Enabled

Deze modificatie maakt de Snackauto, of andes bekend als de Foodtruck koopbaar in de Catalogus. Hij is te vinden onder Overige Voertuigen.

Hiernaast zijn de haltes kloonbaar en verwijderbaar via de handtool.

Let op: Deze Modificatie is nog niet geupdate voor versie 6.1
Effect in 6.1: Trucks worden niet meer gegenereerd in Bridgeport

Overige aanvullingen
  • Je kan overal de halte plaatsen, maar enkel in BridgePort zal de Truck naar de haltes rijden die je toevoegd.
  • Om er één buiten BP te hebben, moet je de Truck neerplaarsen, hij zal werken, maar hij blijft stil staan.
  • De Truck kan ook in Bridgeport geplaatst worden! Hij zal er een tijdje staan. Hierna vertrekt hij en rijd hij rond.
>> Er is een mogelijke oplossing voor Non-LN worlds, maar dit is maar een experiment. <<
Experimenten kunnen het spel beschadigen, en heb ik het dus nog niet ingevoerd. Ik ben ermee bezig.

Afbeelding

-----------------------------------------------------------------------------------

FoodTruck as Car

Na een request, heb ik deze modificatie gemaakt.
Met deze modificatie, kan je de Snack car als rijbare auto gebruiken!

Hij rijd op de snelheid 10.

Afbeelding

-----------------------------------------------------------------------------------

Dit waren de 3 top modificaties, naast deze drie modificaties, heb ik ook een aantal kleinere modificaties. Inderdaad zijn ze ook redelijk handig.

Autonomous Vampires - Paparazzi Level Tuning - Spying is Allowed - Fire Butler - Autonomous Serenade
Pcexpert
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
211
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 15:04

Re: Pcexpert Modificaties V2

Prestaties

In dit deel van mijn Modificatie onderwerp post ik mijn behaalde Prestaties op het Mts systeem.
Aangezien mijn Modificaties daar geregeld worden, post ik hier de vooruitgang.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Laatst Behaald: Downloads x10k

Laatst gewijzigd door Pcexpert op wo 15 dec 2010, 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie