Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

18 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Nvidia: nieuwe mogelijkheden om haar realistischer te maken

Ik denk niet dat het er nog in zit met de Sims 3. Wellicht een mogelijkheid voor de Sims 4. Als ze het nu namelijk nog in de Sims 3 willen stoppen moeten ze waarschijnlijk de huidige engine waarmee beelden getoond worden vervangen door iets wat Nvidia gemaakt heeft.

Ter vergelijking: Een auto kan je uitbreiden met nieuwe mogelijkheden zoals een airco, maar om de motor met alle bijbehorende dingen zoals aandrijfas enzo te moeten vervangen kost te veel moeite, kan je net zo goed meteen een 4x4 kopen ipv je huidige auto om te bouwen ;-)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Nvidia: nieuwe mogelijkheden om haar realistischer te ma

Idd. Het zou dan ook wel grappig zijn als je het haar moet kammen, omdat er anders te veel klitten in komen.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: Nvidia: nieuwe mogelijkheden om haar realistischer te ma

Ze zouden de sims idd nog meer uitgebreider moeten maken:
(kapsels die bewegen, erg mooi gedaan.. hoop dat het ooit komt).. Snotneuzen.. ziek zijn..(kon wel in de sims 2 als ik het goed heb) zonnesteek, vallen(schrammen krijgen waardoor je naar het ziekenhuis moet) bevallen(maar dan nog realistisher-foutgeschreven) en gaa zoo maar door..

Maar dat bewegende kapsel is echt FABELTASTISCH!!
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie