Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Stioren
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
ma 01 mar 2010, 13:35

Foto op de uitwisseling

Hoe kan je een foto van bv. een huis dat je hebt gemaakt op de uitwisseling plaatsen? :confused
Ik zie mensen die dit hebben maar ik heb geen idee hoe ik dit doe..
Gebruikersavatar
kaskai
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
zo 19 jul 2009, 22:46

Re: Foto op de uitwisseling

dan moet je naar het "De sims 3 Startprogramma" dus gewwon het icoontje aanklikken maar nog niet op de play knop drukken en dan ga je onder die play knop naar uploaden. Daar zie je alle foto's die je hebt gemaakt, dan kruis je de foto's aan die je wilt uploaden en dan druk je linksonder in de hoek op uploaden.

hopelijk begrijp je het een beetje :rolleyes
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Foto op de uitwisseling

Eerlijk gezegd weet ik het ook niet, maar ik zal wel aanraden om niet meer op de uitwisseling te uploaden.
De hebben daar een knap vervelend culling script ingebracht... :cursing
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Foto op de uitwisseling

Dat kun je doen met het programaatje 'Picture Changer' dat je hier kunt downloaden. Hier staat ook een beschrijving van hoe het werkt. Houdt er wel rekening mee, dat het bestand van je huis met ieder plaatje dat je verandert behoorlijk toe kan nemen.

Het plaatje moet een .png bestand zijn, vierkant en (officieel) niet groter dan 480x480 pixels. Ik gebruik meestal plaatjes van 500x500 pixels, dan valt het groter worden van het bestand nog wel mee.

Succes hiermee.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie