Ik wil weer de TSR Workshop gaan gebruiken.
Maar als hij start moet hij nog een map hebben;s
Ik heb alle uitbreidingen & accesoires. Hoe zorg ik ervoor dat hij de map vind van de base & alle spullen van de uitbreidingen?
Sorry als deze vraag al een keer gestelt is. Ik kon 'm namelijk niet vinden.
Alvast bedankt!
Je kan met Create a New Project>New Import bestaande .package en .sims3package in de workshop krijgen en bekijken. Alleen weet ik niet zeker of dit ook met haar werkte; volgens mij kon dat nl. niet. En bovendien (als het lukt) wordt het een beetje buggy als je op deze manier een haar gaat retexturen (dit geldt niet alleen voor haar, maar ook voor gewone voorwerpen. Je zou alle meshes en textures kunnen exporteren en in een nieuw project importeren, dit is dan niet echt bugy meer.
Daarnaast wordt er voor het retexturen s3pe gebruikt en niet TSRW. Als je een .sims3package haar zou willen retexturen moet je deze eerst naar .package converteren. Daar is een tooltje voor op MTS gemaakt door Delphy. Misschien ook wel handig om te weten, als je alleen de textures updatet, moet je de 'oude' versie uit je spel halen, anders veroorzaakt dit een conflict.